Pagina's

dinsdag 18 september 2012

When words escape, flowers speak

Nog een Pan Pastel experiment om te laten zien. Deze heb ik gemaakt met stempels van Art Journey. De rozen op de achtergrond heb ik eerst met versamark gestempeld en daarna PanPastels eroverheen.
Daarna heb ik er de rozen overheen gestempeld en de tekst stempel.
Een simpel maar stijlvol kaartje vind ik zelf. 
En een tekst die mijn gevoel een beetje weergeeft. Dit weekend is een collega van 46 overleden. Ze was al lange tijd ziek.....maar toch was er steeds weer hoop. Een heftige week dus deze week op mijn werk en a.s. donderdag een begrafenis.

Groetjes Fieneke

4 opmerkingen:

  1. prachtig stijlvol kaartje, mooie achtergond en mooi de rozenknoppen op de voorgrond.
    ik wens je heel veel sterkte,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!
    heel veel sterkte!
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker heftig! Heel veel sterkte. Je kaart is heel stijlvol.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte, de tekst is idd erg mooi, (je kaartje ook trouwens)!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke