Pagina's

donderdag 20 september 2012

GENOMINEERD!!!!

Hallo trouwe bloglezers, zoals ik gisteren al aangaf heb ik mijn blog opgegeven voor de CreaBlog wedstrijd op de website van KreaDoe......en......ik ben bij de laatste 25!!!!
Joepie! Nu heb ik alleen jullie hulp nodig. 
Tot 14 oktober kun je stemmen op het blog wat je het leukste en meest creatief vind, willen jullie op mij stemmen? De eerste 5 winnen een prijs. O.a. kaartjes voor de KreaDoe, die ik dan natuurlijk onder mijn trouwe bloglezers ga weggeven.
Maar eerst dus stemmen verzamelen. Klik op de volgende link http://www.kreadoe.nl/nl-NL/Bezoeker/CreaBlog-Wedstrijd.aspx en breng je stem uit. Ik ben nr. 4 op de lijst ATCFien.
Enne de volgende keer komt er weer een creatief blogberichtje hoor!

Alvast super bedankt.
Groetjes Fieneke

11 opmerkingen:

  1. Ik heb je op je gestemd

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gedaan!!! Succes en ik duim voor je! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ligt het aan mij Fieneke, ik zie je er niet tussen staan....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn stem heb je. Succes. Hoop dat je de eerste van de vijf wordt :-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook gestemd hoor!!! Succes!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gestemd! succes!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook gestemd, succes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb op je gestemd en ben meteen volger van je geworden. Wat maak je mooie dingen! Toen zag ik pas dat je uit Drunen komt. Daar woont mijn moeder ook nog steeds. Groetjes en succes!! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Fieneke! weer een stem erbij hoor ;)
    Succes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb op je gestemd, succes ermee.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke