Pagina's

vrijdag 7 september 2012

kledingkaart a la Tim

Hier weer eens een heel ander kaartje. Ik had zin om wat met spulletjes van Tim Holtz te doen. Ik was op een aantal bloggen wel eens een kaart tegen gekomen met een open gewerkt gat erin.......dat alles gecombineerd en hier is het resultaat.
De achtergrond heb ik gemaakt met een embossingstencil van Tim Holtz en distress inkt (antique linen, vintage photo en walnut stain). Daarna middenin het papier nat gemaakt en gescheurd. De randjes opgerold en met distress vintage photo bewerkt.
De stempels achter het gat zijn van Tim Holtz. De paspop heb ik gestempeld en met embossingpoeder (antiek goud) bewerkt. De ronde stempel heb ik met bruine inkt gestempeld. Deze stempel afbeelding achter het gat geplakt. De kleine paspop en garen klosjes zijn gemaakt met movers en shapers van Tim Holtz. Deze heb ik beide bewerkt met embossing poeder en daarna "aangekleed" met kant en garen. Voor de afwerking nog een knoopje en twee kleding hangertjes.
Ik heb nog meer gefreubeld deze week, dus er volgt nog meer post binnenkort.

Iedereen groetjes en alvast een heel fijn weekend,
Fieneke

7 opmerkingen:

  1. Heel erg gaaf!!

    fijn weekend,
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf Tim, eh sorry Fieneke bedoel ik natuurlijk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Fieneke! Ziet er erg gaaf uit, maar begin me wel af te vragen hoeveel TH spullen jij wel niet in huis hebt? Haha... ben nu al benieuwd naar je volgend kunstwerk,

    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg stoer zo met dat open stuk! Leuke kaart hoor!
    Jij ook een fijn weekend! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Fieneke,leuk zo'n dress-up kaart en weer heel anders als wat je de laatste tijd liet zien.Lekker veelzijdig ben je bezig en dan ook nog meedoen aan zo'n lange loop,knap hoor!Ik heb wat bij zitten lezen(was op vakantie)en je tag is ook erg mooi,leuke techniek met die metaallook.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Mooie diepte en lekker veel op te zien, prachtig gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke