Pagina's

woensdag 12 september 2012

label

Hallo allemaal, leuk dat jullie weer even komen kijken en bedankt voor alle reacties iedere keer. Dat is zo leuk om te lezen!! Dit keer wil ik een "labelkaart" laten zien.
De achtergrond heb ik gemaakt door een wit karton te poetsen met distress (antique linen, vintage photo), daarna embossen met een embossing mal van Tim Holtz. De naar boven gekomen lijnen nog extra aangezet met distress inkt. Voor de afwerking nog bewerkt met Rub-ons zodat het een beetje een metaal look krijgt.
De tandwielen zijn stansen van Tim Holtz die ik met paintdabber heb bewerkt (goud en brons) en daarna nog wat vintage photo. De heren onderaan het label en de vinger en tekst op het ticket zijn stempels van Tim.
De tekst No en de 1, heb ik uitgestanst met mover en shapers van Tim Holtz uit karton. Daarna zwart gemaakt met distress en glossy accents erop. Hierdoor krijg je mooie dikke letters en nummer.
Voor de afwerking nog wat metalen embellisments erop en een stukje filmstrip.
Uiteindelijk vind ik het een leuk mannen kaartje geworden.

Iedereen nog een fijne dag en tot blogze maar weer.

Groetjes Fieneke

P.S. ik ga eens een gokje wagen bij een challenge, de challenge van Just a note

14 opmerkingen:

  1. Hij is weer stoer!!! Gaaf gedaan hoor,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fieneke, heel mooi, lekker steampunk, ik hou er wel van!!! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zeg, die is super gaaf!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor!!
    Er is ergens een challenge met labels......als ik jou was deed ik mee, je maakt een goeie kans.
    Ik weet alleen niet meer waar, iki ga ff zoeken.
    Ben zo terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yep, GEVONDEN!!!
    www.dianagobert.blogspot.nl
    Dit is de blog van "Just A Note"

    Kijk maar hoor, misschien vind je het niks, tis maar een tipje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het eens proberen, de stijl is volgens mij wel heel anders, maar .......je weet nooit.
      Bedankt voor de tip!!!!!

      Verwijderen
  6. Super gaaf je Tag zeg Fieneke!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Fieneke,

    Leuk dat je ook meedoet met de challenge op mijn blog.
    Je hebt een super gave stijl.

    Groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm kei gaaf,Fieneke! Succes bij de challenge!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Fieneke!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    En wat een gave tag heb je gemaakt! Ik vind dit een hele
    mooie en stoer stijl.
    Fijn weekend!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi mannenlabel! Heel veel leuke details, daar is nog wat werk aan geweest denk ik. Die zwarte n en 1 zijn echt prachtig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige labelkaart zeg, mooie kleuren combi ook, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een erg mooie tag Fieneke, kwam hem via google tegen, super inspiratie.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke