Pagina's

zaterdag 1 september 2012

lief meisje

Gisterenavond een deze kaart gemaakt met stempels van Tim Holtz (cirkels), van dylusions (blaadjes en tekst), dan Darkroomdoor (achtergrondstempel polka dots) en van Stampotique (het meisje). Een mix dus van van alles.
De achtergrond heb ik gemaakt met de zomer distress kleuren. Met blauw en groen de achtergrond gemaakt. Daarna met templates met roze distress rondjes gemaakt en met blauw ruitjes.
 Daarna met witte paintdabber de cirkels erop gestempeld. De tekst, de cirkels en blaadjes met zwarte archival inkt. Daarna de blaadjes nog met de groene distress inkt ingekleurd.
Het meisje heb ik op gestempeld, daarna uitgeknipt en met roze distress nog wat accenten ingekleurd.
Ik vind het een leuk vrolijk kaartje geworden. Die zomer kleuren distress zijn erg leuk om mee te werken.
Dit was weer even mijn berichtje, iedereen nog een fijne zaterdag,
Groetjes Fieneke

7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf weer! en wat een leuk meisje.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mix voor je achtergrond, super kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gaaf kaartje heb je gemaakt, de kleuren zijn zo mooi helder, mooie achtergrond, ik heb het op mijn gemak bekeken en zitten genieten,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er weer PRACHTIG uit zeg!
    Hele leuke details allemaal!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaart! Die stempels van Stampotique vind ik helemaal geweldig! Ik heb er zelf ook eentje, maar 'm eigenlijk nog nooit gebruikt. Wordt dus de hoogste tijd!
    Nog een fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtig mooi kaartje Fieneke.
    Super mooi van kleur.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke