Pagina's

zaterdag 8 september 2012

monstertje en meer

Nog een kaart gemaakt met een gat, net als in mijn vorige berichtje, maar dan een hele andere stijl. Ik heb de achtergrond gemaakt met de zomer en lente kleuren van distress. De blaadjes en bolletjes zijn erop gemaakt met een template (o.a. van dylusions) en distress inkt. De blaadjes heb ik omgetrokken met een fineliner en een witte gelpen.
De tekst is een stempel van stampotique (vond ik een super leuke tekst).
Het monstertje is een stempel van stampotique. Deze heb in ingekleurd met distress. De omgekrulde randjes heb ik ook met distress gekleurd.

Verder heb ik gisteren nog een kaart gemaakt voor mijn loopvriendinnetje die komende week jarig is.
Voor deze kaart ook een achtergrond gemaakt met dylusions spray inkt. De blaadjes zijn een stempel van dylusions. De blaadjes heb ik ingekleurd met dylusions inkt en de randen met gelpen getekend. De stempel aan de onderzijde is ook van dylusions. De witte vlakjes heb ik ingekleurd met gelpen. De gele vlakjes heb ik eerst ontkleurd met chloor en daarna geel gemaakt. De bloemetjes zijn gemaakt met een stempel van stampotique en ingekleurd met gelpen.
De cijfers heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz. De hardloper heb ik gemaakt met een voorbeeld van de computer. Deze is gemaakt van aquarelpapier, gekleurd met distress en daarna bewerkt met clear embossingpoeder. De tekst is een gedeelte van een stempel van MD.

Dit was mijn post weer voor vandaag. Ga nu nog even heerlijk van het mooie weer genieten!
Iedereen nog een fijn weekend.
Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes heb je weer gemaakt, leuke tekst bij dit leuke monstertje en de verjaardagskaart vind ik helemaal geweldig, leuk gedaan zo met de hardloopster.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Fieneke,

    Wat een leuke kaarten, het monstertje is mijn favoriet.

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke monsterkaart zeg!
    En de hardloop verjaardagskaart is ook echt SUPER!!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaarten! En wat is dat monstertje schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Fieneke dit zijn weer prachtige kaarten. Ik wordt steeds meer nieuwsgierig naar jouw technieken. Ik kom ze niet veel tegen maar het ziet er supertof uit!!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei je kaarten vind ik helemaal geweldig! Wat een idee: een kaart met een gat.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, vooraal die "hug", hi hi, daar word je helemaal vrolijk van.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met het monstertje en de tekst is inderdaad super goed! De kaart voor je vriendin is super persoonlijk, wat gaaf hoe je dat gemaakt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke