Pagina's

vrijdag 21 september 2012

gepimpte tissuedoos

Dit keer weer een freubel om te laten zien. In opdracht heb ik deze tissuedoos gepimpt. Deze doos eerst beplakt met designpapier. De randen aangezet met distress vintage photo. 
Rondom de box voorzien van kant. Zowel aan de bovenzijde als voorzijde een Magnoliastempel, deze  ingekleurd, met distress inkt. Het gras aan de voozijde is gemaakt met een Doohickey van Magnolia. Het hart is ook een doohickey van Magnolia. Het takje is gemaakt met een creatable.
De bloemen heb ik gemaakt met een combi van Doohickey's van Magnolia en Nestabilitie bloemen.
Aan de bovenzijde ook een zelfde bloem als voorop, maar dan een maatje groter. De vlinders, het randje, de takjes en swirl aan de bovenzijde zijn ook gemaakt met een doohickey. De rozen heb ik gemaakt met een stans van Tim Holtz. Deze bloemen gekleurd met distress.

De vlinderstempel is ook een stempel van Magnolia. Voor de afwerking nog wat parelpen pareltjes erop en de tissuedoos was klaar.
Aangezien de opdrachtgeefster bijna jarig was, heb ik er ook nog een notitieblokje erbij gemaakt. Dit is de voorzijde, waarvoor ik ook doohickey's en een magnoliastempel heb gebruikt. De letters zijn uit een stans van Tim Holtz.
Aan de binnenzijde nog een label gemaakt en een beetje vesiering met wat doohickey's
Ik heb beide dingen inmiddels overhandigd, dus kan ik het ook aan jullie laten zien.

Iedereen die al op mijn blog heeft gestemd bij de KreaDoe alvast super bedankt. Mocht je nog niet hebben gestemd, zouden jullie dat dan nog willen doen???? Zie mijn berichtje van gisteren of bij het volgende linkje van de KreaDoe
Groetjes en een fijn weekend
Fieneke

19 opmerkingen:

  1. Hoi Fieneke, ik klik een beetje in het rond en ik kom jouw blog tegen! Wat leuk dat jij ook nog altijd lekker creatief bezig bent en nog steeds mooie dingen maakt zoals he tissuedoosje en het notitieboekje. Ze zien er prachtig uit. Toppie!
    Veel plezier verder met alles wat je maakt en succes met de Krea Doe wedstrijd!
    Groetjes Henny (Atchen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, prachtig gemaakt Fieneke!
    Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, prachtig gemaakt Fieneke!
    Fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fieneke,

    Wat heb je weer mooie dingen gemaakt !!!!
    En ik heb op je gestemd hoor !!!

    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tissuebox en mooi notitieblokje, heel leuk!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een supercreaties ! helemaal toppie vind ik ze, hele mooie kleurtjes en fijne details !
    fijn weekend, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie creaties, prachtig gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke Tissue box gemaakt.
    Mooi bewerkt zo met het dp en de magnolia.
    Super hoor!!
    Natuurlijk heb ik nog even mijn stem uitgebracht.
    Suc66666.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Fieneke

    Leuk dat je op m'n blog hebt gereageerd
    Ook jij maakt super mooie dingen zeg
    Ben je ook gaan volgen
    En inderdaad ben ik de Janny waar je atc's mee hebt geruild
    Grappig dat we elkaar op deze manier weer tegen komen.

    Groetjes Janny

    p.s Succes met de wedstrijd van Krea Doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zeg Fieneke, dit is weer schitterend en ook gaaf om weer zo'n crea van je te zien! Geweldig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een Schattige tissuebox Fieneke!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Fieneke, wat ontzettend mooi zeg je tissuedoos. Echt een pareltje, lijkt me zo leuk om te maken.... en geven :)
    Heel veel succes met de stemrondes voor de Krea Doe, ik ga duimen voor je hihi
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gemaakt zeg!
    Je zou bijna BLIJ zijn als je verkouden wordt ;-)
    Fijn weekend, Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, Fienek, wat heb je dit weer mooi gemaakt, de tissue-box is prachtig, mooie details en de opdrachtgeefster zal blij verrast zijn met dit mooie notitie-boekje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow dat ziet er schitterend uit, wat een werk is dat geweest zeg! Gezellig wekeend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig mooie tissuebox heb je gemaakt Fieneke.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig!! Ik vind de tissuebox helemaal super. Heeft vast heel veel tijd in gezeten om hem te maken.

    p.s. Ik heb mijn stem uitgebracht hoor. Duim voor je dat je gaat winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat mooi Fieneke en de zelfgemaakte bloemen zijn ook super.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Fieneke,wat heb je dat leuk gedaan! Ik vind de kleuren zo mooi!!! En leuk dat notitieblokje ook! Zal wel in de smaak zijn gevallen denk ik zo :) Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke