Pagina's

woensdag 19 september 2012

KreaDoe

Even een heel ander blogje dan jullie van mij gewend zijn, niets creatiefs deze keer. Althans niet iets wat ik zelf heb gefreubeld.
Van 31 oktober tot 4 november wordt in Utrecht weer de KreaDoe gehouden. Voor mij één van mijn favoriete creabeurzen. Vooral omdat je er allerlei soorten hobby's tegen komt.....gelijk ook wel gevaarlijk, want er zijn dan ook heeeeeel veeeeel verleidingen naast het kaarten maken en stempelen. Kijk maar eens op de KreaDoe website.
Nu hebben ze bij KreaDoe een hele leuke blogwedstrijd, waar ik met mijn blog aan mee wil doen. Want naast het zelf creatief bezig zijn, vind ik het erg leuk om mijn freubels een inspiratie voor anderen te laten zijn en doe ik ook zelf heel veel inspiratie op bij al jullie blogs.
Je kunt o.a. kaartjes voor de KreaDoe winnen die je kunt delen met je bloglezers......zelf had ik inmiddels al kaartjes voor de KreaDoe besteld, maar ik gun natuurlijk al mijn bloglezers een leuk dagje uit.....dus ik ga meedoen. Vandaar dit stukje en als ik verder kom, doe ik vast nog een beroep op jullie...
Bij mij staat de tas al klaar om te gaan....wie weet binnenkort bij jullie ook?!
Groetjes Fieneke

2 opmerkingen:

  1. mijn tas staat ook al klaar fieneke
    ga deze keer met een heel stel vrouwen.
    weer eens wat anders, maar heb er ook supoer veel zin in............alleen de portemonee moet nog wat aangevuld worden dus we hebben nog even de tijd om te sparen. jij ook alvast heel veel plezier

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, heb er ook zin in. Groetjes, mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke