Pagina's

vrijdag 28 september 2012

Een kadolabel

Even een kort berichtje met een kado label wat ik onlangs heb gemaakt. 
De achtergrond heb ik gekleurd met distress. Met een aantal templates de achtergrond bewerkt.
Het monstertjes is een stempel van Stampotique. De woordjes energy zijn gestempeld met losse letters. 
De 25 heb ik met een mover en shaper van Tim Holtz eruit gestanst. Je ziet het op de foto niet zo goed, maar je kunt door de 25 heen kijken.

Morgen ga ik heerlijk een dagje workshoppen bij de Scrapheap in Sprang Capelle. Ik ga daar een Tim Holtz workshop doen. Ik zal jullie daarna het resultaat wel laten zien. Ik heb er zin in! 

Iedereen verder een fijn weekend en tot mijn Tim Holtz berichtje.
Groetjes Fieneke

5 opmerkingen:

  1. wat is je kadolabel mooi, mooi met de gele achtergrond en het monstertje is zo schattig, leuk gedaan ook de cijfers.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi label is het geworden, de kleuren zijn prachtig en wat moet dat een werk zijn geweest om die kleine lettertjes zo mooi getempeld te krijgen. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi is je label geworden Fieneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fieneke,
    je hebt heel wat prachtige creaties gemaakt tijdens onze vakantie! nog bedankt voor je leuke berichtje:0)
    fijne zondag!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Fieneke, wat een supertoffe label. Ben benieuwd naar je workshop, ga zo je andere berichtje lezen. Moest nog aan jou denken afgelopen zaterdag. We (Frea en ik) stonden ons bij de demodagen te vergapen aan de "Dylusions"spullen. Bedacht me dat ik dat bij jou al een paar keer voorbij heb zien komen. Echt zo ontzettend gaaf om te doen, we hebben gelijk kapitalen uitgegeven hahaha, je zal er binnenkort wel wat van voorbij zien komen :)
    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke