Pagina's

dinsdag 25 september 2012

nog meer PanPastels experimenten

Even een klein berichtje met twee kaarten gemaakt met PanPastels. De bovenste kaart heb ik gemaakt met Tim holtz stempels. De tekst is een stempel van Dylusions. De randen heb ik nog een beetje bewerkt met distress vintage photo.
De kaart hieronder zijn stempels van PaperArtsy. De flessen heb ik een aantal keer gestempeld met versamark en daarna met PanPastels eroverheen gegaan.Op de achtergrond heb ik een stempel met cirkeltjes gestempeld.
De tekst stempel is van het ARTSpecially event. Simpele kaartjes, maar leuk om het materiaal te leren kennen.

Groetjes Fieneke

9 opmerkingen:

  1. wow ze zijn beide erg mooi, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien simpel zoals jij zegt, maar ik vind ze heel erg mooi.
    Soms is het gewoon heerlijk om zo'n rustig kaartje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het resultaat is supermooi!
    Groetjes HEnny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei super mooi!
    Weer een nieuwe verslaving erbij,Fieneke? :) :) :)
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn ook weer SUPER MOOI zeg Fieneke!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere uitstraling hebben deze kaarten...mooie kleuren, die pan pastels zijn geweldig hoor ik overal (maar zo duuurrrrrrr :-)). De stempels zijn ook erg gaaf Fieneke

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke