Pagina's

zondag 30 september 2012

Tim Holtz workshop

Gisteren heb ik in Sprang Capelle bij de Scrapheap een hele leuke workshop met Tim Holtz technieken gedaan. We hebben een doosje vol met Tim labels gemaakt. In dit berichtje vooral de foto's. Mochten jullie vragen hebben over hoe en wat dan hoor ik het wel.
Eerst nog even de voorkant van het doosje (het hele doosje hebben we met designpapier van Tim beplakt, de randen van het doosje eerst geverfd en de randen van het papier allemaal geinkt.)
Het doosje hebben we gevuld met labels, die zal ik jullie hierna laten zien.
label 1
label 2
label 3
label 4
label 5
label 6
label 7
label 8
Ik vond het super leuk om te doen. Ik ben weer helemaal vol inspiratie naar huis gegaan.
Wel een drukke week voor de boeg, zal ik jammer genoeg niet zoveel aan knutselen toekomen.

Groetjes en een fijne week allemaal.
Fieneke

22 opmerkingen:

  1. ze zien er ook schitterend uit meid en je doos ehm het doosje is ook super mooi...wat die tim toch allemaal kan..om jaloers op te zijn...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fieneke,vorige week dezelfde workshop gevolgd,was wel doorwerken he om alles klaar te krijgen?Het labelboekje ligt bij mij te pronk op mijn tafeltje en ik heb er al veel complimenten over gehad.Jij ook alle complimenten hoor!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt en idd de foto's spreken voor zich!!!!
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig zo'n workshop, de labels zijn stuk voor stuk prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave workshop en wat heb je veel mooie labels gemaakt. Lijkt me inderdaad hard werken zeg!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Fieneke, wow zeg die zijn echt super gaaf!! Dat wil ik toch ook nog eens, een T.H. workshop volgen. Ben gisteren bij Doe@Ding geweest en ben wel helemaal overstag gegaan voor de Dylusions. Die gebruik jij toch ook wel eens hè?! Heb net mijn eerste poging op mijn blog gezet. Ik heb een Kraftin Kimmie stempel gebruikt. De originele Dylusions stempels vind ik super leuk maar wel erg groot en ik wil er toch ook graag kaarten mee maken. Ben benieuwd wat jij van mijn poging vindt. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze workshop is heel erg mooi geworden!
    Het was vast heel gezellig om dat samen te doen,
    groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW wat een SUPERGAVE labels zijn dit zeg!
    Mooie technieken en kleuren!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer super gaaf uit, echt heel mooi.

    Fijne drukke week gewenst,
    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je een workshop bij De Scrapheap hebt gedaan! En nog wel zo'n hele gave. Een tijdje geleden heb ik met een aantal scrapmaatjes daar ook een workshop gedaan: Maja's famlily. Ook een hele leuke.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow dit ziet er leuk uit zeg, supermooie tags!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heeeeeel gaaf Fieneke:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Fieneke! Label 7 is mijn absolute favoriet.

    Niet getreurd, zo'n drukke week vliegt voorbij. Daarna komt er vast weer tijd vrij om te freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauwwwww.....wat gaaf zeg!!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Fieneke, wat ontzettend mooi! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jeetje Fieneke wat zijn ze gaaf geworden!! Helemaal te gek! Vooral de vlinders zijn mijn favoriet moet ik zeggen. Toch maar eens met mn zussie een workshopje Tim boeken dus :) hihi. Even doorbijten van de week...kunnen we aan het einde samen blij zijn dat ie er weer op zit. Bij ons is het ook gekkenhuis maar goed, niet teveel bij nadenken :)

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwww wat een prachtig resultaat Fieneke, wat een heerlijke dag zal dat geweest zijn, met zoveel verschillende technieken! Erg mooie tags die voorbij komen!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowwwwwwwwwwwwwww Fieneke wat ziet dit er super uit zeg.
    Wat zal jij genoten hebben.
    Echt heel mooi om te zien al die verschillende technieken.
    Klasse werk.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je labels zijn echt inspirerend.
    Als ik mag vragen: welke stempel (of papier) heb je gebruikt om de achtergrond van label 8 te maken? Het lijkt een kaart ofzo...maar ik kan geen stempel van Tim Holtz vinden die 'matcht'.
    Groetjes Yolan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi yolan, geen idee welke stempel het was. Geen stempel van Tim Holtz. Het was een stempel van een landkaart rubber op hout, maar het merk moet ik je schuldig blijven. Groetjes Fieneke

      Verwijderen
    2. Na lang zoeken en intensief vergelijken denk ik dat ik de stempel gevonden heb. Volgens mij is het de 'Antique map background' S1712 van Hero Arts, uitgebracht in 1999. Het zou een oude kaart van Oost-Europa voor moeten stellen met vooral de rivieren en waterlopen.
      Groetjes, Yolan

      Verwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke