Pagina's

zondag 16 september 2012

PanPastels eerste experiment

Hallo allemaal,
Dit keer wil ik jullie iets nieuws laten zien. Ik ben vandaag gaan experimenteren met PanPastels en zie hier het eerste resultaat. Ik heb er nog meer gemaakt, maar dat volgt nog.
De blauwe en gele achtergrond heb ik gemaakt met PanPastel. De duinrand stempel aan de onderzijde heb ik met versamark gestempeld en daarna met PanPastels erover heen gegaan.
De zwarte grassprieten heb ik gestempeld met zwarte inkt, net als de vogeltjes. De groene pluizebollen heb ik gestempeld met groene inkt.
Ik vond het erg leuk om te maken. Weer een andere techniek met ander materiaal, maar met heel veel mogelijkheden. Of mijn hobby nog niet uitgebreid genoeg was........

Iedereen een fijne week en tot blogze.
Groetjes Fieneke

12 opmerkingen:

  1. Ik dacht al eens aan je Fieneke... wanneer komt Fieneke met de panpastels, want volgens mij is jouw stijl daar helemaal geweldig voor en niets is minder waar... wat ontzettend mooi gemaakt zeg! Toppie! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig effect met de pan pastels Fieneke, maar ook het stempelwerk erbij is zo mooi...prachtige effecten!

    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf om mee te werken he! Ik ben ook helemaal om en wat laat je een geweldige mooie kaart zien!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi Fieneke!! Ik wil er ook graag eens mee aan de slag. Misschien dat ik eens ga kijken of er een workshop over wordt gegeven. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooohhh dit is écht prachtig zeg Fieneke, wat ontzettend mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw ook weer PRACHTIG zeg Fieneke!!!!
    HMMMMMMM nog meer spullen kopen......haha.
    Ik vind je kaart echt SUPER MOOI!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg mooi uit Fieneke!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee wat een mooi effect krijg je met de pan pastels! Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goed gelukt je experiment, prachtig is je kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke