Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

verhuist

Hallo allemaal, Dit keer een verhuiskaartje voor een loopmaatje van mij die deze week de sleutel heeft gekregen van haar eigen huis. Een fantasie kaartje waar ik mij op uitgeleefd heb met stempels van Dylusions. De achtergrond heb ik gemaakt met de gelliplate.
De stempelafdrukken (huisjes en kikkers) heb ik ingekleurd met distress inkt.
Daarna nog een tekst toegevoegd met de dymotang, en dit is het resultaat geworden.
Iedereen nog een fijn weekend!
Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt heel erg leuk geworden!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart. Ontzettend mooie kleuren! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jouw kaartjes toch altijd mooi! Deze verhuiskaart vind ik een plaatje. Super. Jouw dochter heeft het niet van een vreemde. Wat een mooi guts-stempel heeft zij gemaakt! Snap dat je trots bent.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verhuiskaart!prachtige gelliplate achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke verhuiskaart, leuke details, heerlijk zo in jouw fantasie.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave kaart is dit weer geworden Fieneke
    Zo lekker vrolijk en met heel veel super leuke details.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een supergave kaart zeg en ook zo lekker kleurig!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke