Pagina's

vrijdag 15 maart 2013

Hallo allemaal, al lang niets meer laten horen. Dan toch even een kaartje om jullie te laten zien. Eén van mijn kaartjes die ik gemaakt had tijdens de kerstvakantie en ik jullie nog niet had laten zien.
De achtergrond van dit kaartje heb ik gemaakt met distress inkt. De stippen zijn erop gezet met gesso. De stempel is van artspecially en de tekst van Stampotique.

Verder ben ik vooral bezig met:
Het verven van kozijnen, muren etc.... Of te wel de slaapkamer aan het opknappen. Ook een soort creatieve uitspatting. Daarnaast nog mijn werk, het huishouden en veel trainen voor het lopen van de halve marathon dit weekend. Dan blijft er even niet zoveel tijd over voor het freubelen en bloggen. Dus mede bloggers, ik kom nog regelmatig op jullie blogs kijken, maar reageer op dit moment wat minder.

Ik wens iedereen een fijn weekend en tot een volgend berichtje.
Groetjes Fieneke

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Stempel van het papieren bootje is helemaal geweldig. Verder zijn de kleuren en het tekststempel ook super. Succes met de halve marathon en alle andere bezigheden.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Fieneke, je hebt het aardig druk! Succes met alles, en er komen vast weer rustigere tijden om te freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent wel met een inspirerende kleur aan het schilderen! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Fieneke .
    succes met alles wat je gaat doen.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf kaartje heb je gemaakt, succes met het verbouwen en het trainen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, leuke kaart, prachtig die stempel van dat gevouwen bootje! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een prachtige kaart, heel mooie kleurencombinatie, en wat een leuke stempel en afgewerkt met die tape, super !! Veel succes met je marathon , waw, een stempelaar die nog heel sportief is ook, bewonderenswaardig !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracchtige kaart, en SUCCES met de marathon!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow,ik vindt je toch al een bezig bijtje hoor Fieneke,dit is ook weer een kaart die er leuk uitziet en een mooie spreuk/gezegde heeft,succes met de halve marathon,you go girl!! ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke