Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Een kado doosje

Tussen de schilderwerkzaamheden in huis door, heb ik dit kado doosje gemaakt. Mijn nichtje werd 10 en wilde graag geld voor haar verjaardag. Maar om zomaar geld te geven zonder iets eromheen dat kan bij mij natuurlijk niet.
De basis voor het doosje is een doosje van de panpastels. Dit doosje beplakt met stukken boekpagina en bewerkt met gesso. daarna met laagjes panpastel gekleurd. Hierbij ook templates gebruikt, gesso en wat stempels. De vlinders zijn gemaakt met een stans van Tim Holtz. Gesneden uit karton wat ik eerst had beplakt met stukjes van een boekpagina, daarna de vlinders blauw gemaakt met panpastels.
Tot slot nog een een tekst erop en een touwtje erom.
Binnenin nog een reep chocolade gedaan, waarvan ik de wikkel vervangen heb door een zelfgemaakt wikkel in de kleuren van het doosje.
Zo was het uiteindelijk toch nog een leuk kadootje om te geven.

Afgelopen zondag heb ik mijn eerste halve marathon gelopen!!! Wat was ik super trots op mijzelf. Het trainen mag nu weer even op een wat lager pitje en onze slaapkamer is bijna klaar. Dan hopelijk weer wat meer tijd en energie om te freubelen.

Iedereen weer groetjes en tot een volgend berichtje.
Fieneke

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n doosje! Prachtig versierd, heel leuke kleuren ook. Inspirerend idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat een PRACHTIGE creatie Fieneke!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kado !! Leuk dat je ook de wikkel van de reep versierd hebt.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou daar zal je nichtje wel blij mee zijn geweest, het ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw Fieneke wat knap de halve marathon, respect hoor.
    prachtig cadeautje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig doosje Fieneke en je nichtje zal hier vast mee in haar nopjes zijn geweest.

    Super knap hoor dat je de hlev marathon hebt gelopen.
    Petje af.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig je doosje Fieneke. De halve marathon lopen als ik er aan denk ben ik al moe haha.nKnap hoor
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje is het geworden! Zo is geld geven helemaal niet erg. Wat knap dat je de halve marathon hebt gelopen! Ik vind het een prestatie.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat mooi gedaan Fieneke. Zo mooi deze blauwe kleur!

    Wat knap dat je de halve marathon hebt gelopen!! Dat doe ik je echt niet na...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooooooi!!!! En gefeliciteerd dat je je eerste halve marathon hebt gelopen, echt een heel grote prestatie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke