Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

12 tags of 2013 maart

Op de valreep van Maart nog de tag van Tim Holtz gemaakt van Maart. Wel weer wat moeten inproviseren omdat ik niet alle spulletjes heb, maar het is toch weer aardig gelukt.
Erg leuk om die achtergrond achter de vlinder te maken met "kerstslingertjes" en alcoholinkt en vervolgens deze slingertjes dan een beetje te smelten.
De bloemetjes heb ik gewoon van papier gemaakt met een stans van Tim Holtz i.p.v. de metalen bloemen die Tim had gebruikt.
Ten slotte heb ik de tekst maar aangepast, er stond "hello friends", maar ik vond het wel een lente achtige tag en heb er maar "spring" van gemaakt.

Groetjes allemaal en een fijn weekend
Fieneke

7 opmerkingen:

  1. Ik dacht laatst nog: waar blijft de ronde tag van Fieneke ? Maar daar is hij dan ! En hij is super !! De grassprietjes zijn super ! Daar had ik de meeste moeite mee.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf, de vlinder vind ik helemaal super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW wat vind ik deze SUPERRRRR zeg!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk, daar is ie dan......ik miste hem al, maar ben ook niet dagelijks op het blog te vinden, dus dacht, ik heb hem vast niet gezien.
    Maar jawel, daar is ie!!!!
    ik vind hem leuk, vooral de tekst, leuker dan "Hello Friens", zeker voor deze tijd.
    Alhoewel, je had er ook "Winter" op kunnen zetten, hi hi.
    Vrolijk Pasen, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke swing heb je aan de tag gegeven, mooi gedaan hoor!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super super leuke en mooie tag Fieneke en ik vind die ronde vorm toch zo apart.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke