Pagina's

zondag 3 maart 2013

HB2U


Ik ben helemaal fan van de nieuwe stempels van Dylusions. Dat levert wel hele andere kaarten op dan jullie van mij gewend zijn. Na de visjes kaarten nu wat apartere exemplaren. Dit is de eerste.
De achtergrond van deze kaart is weer gemaakt met de gelliplate. De stempels heb ik ingekleurd met distress inkt.
De glazenstolp heb ik op de kaart gestempeld en een keer op aquarelpapier. De voet van de stolp heb ik gekleurd en uitgeknipt. Daarna heb ik de figuurtjes in de stolp geplakt en de stolp bewerkt met glossy accents.
Ook de glazen flessen heb ik met glossy accents bewerkt. Nog wat accenten aangebracht met witte gelpen en letters gesneden met een stans van Tim Holtz (gekleurd met distress).
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Er volgen er nog meer.

Groetjes en iedereen weer een fijne week,
Fieneke


8 opmerkingen:

  1. super gaaf!!!!!
    mooi hoe je de glazen stolp heb bewerkt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige en grappige kaart !!!Mooie kleren combi !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt te gek zeg!!!
    Wat supermooi gekleurd ook!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gave kaart en die glazen stolp is prachtig, net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LEUK.
    Wat heb jij toch een eigen stijl.
    En dat glossy.....heel leuk idee, net echt glas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof! Echt zo leuk. Stempel is geweldig, kleuren zijn prachtig.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken de stempels nog niet, maar als ik jouw geweldige resultaat hier bewonder en stilletjes moet lachen om het grappige dat er ook wel van afstraalt, kan ik alleen maar TOPPIE zeggen!!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke