Pagina's

zondag 6 januari 2013

wat vliegt de tijd........

Om te beginnen iedereen een gezond 2013 toegewenst met héééééél véééééél creativiteit. Wat gaat de tijd snel. Ik zag dat mijn laatste blog berichtje van 19 december was! Wij zijn bijna 2 weken er heerlijk tussen uit geweest en dat was super lekker. Veel gelezen, gewandeld, geluierd, gezwommen en ook gefreubeld. Geen internet verbinding dus ik had een verplichte blogpauze (ook wel eens lekker, blijft er veel tijd over voor andere dingen).
Maar ik heb dus wel veel geknutseld (20 kaarten) en kan jullie dus de komende tijd nog wel het één en ander laten zien. Ik had alleen stempels, inkt en tape meegenomen (geen stansen e.d.).
Hier is de eerste kaart die ik jullie wil laten zien. Gemaakt met voornamelijk chocolate baroque stempels, paars en zwarte archival inkt, distress inkt en tape.

Iedereen weer bedankt voor het langskomen!
Groetjes en tot blogze Fieneke

15 opmerkingen:

  1. gezellig dat je er weer bent Fieneke:0) ook de beste wensen voor 2013!! ik vind deze kaart wel heel gaaf!! ben benieuwd naar de rest...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen voor 2013!
    Prachtige kaart! Groeten karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou de allebeste wensen voor 2013 !! Heerlijk hè even zo'n break. En 20 kaarten gemaakt..jeetje... Deze is in ieder geval prachtig. Ik ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jou een gelukkig ,gezond en creatief 2013.
    Dat creatieve zal wel lukken denk ik zo ,want deze kaart is SUPER geworden .
    Echt heel heel mooi.
    Ben heel benieuwd naar de andere die je gemaakt hebt tijdens je lekkere twee weekjes weg.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug van je, zo te lezen, heerlijke vakantie Fieneke.
    En nog produktief ook! Leuke kaart, aparte stempel(s)in mooie kleuren.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor deze prachtige creatie te tonen Fieneke, heel mooie kleuren , mooi stempelgebruik, je ziet dat je het jaar fit start!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk zo er uit, lekker bijtanken.
    je kaart is prachtig, leuke stempel zeg, mooie achtergrond.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg, 20 kaarten!!!!!! Petje af.
    deze is heel mooi, de kleuren zijn prachtig vind ik.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook een WAANZINNIG 2013!!!
    Je kaart is PRACHTIG en dan de andere 19 nog haha.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook de beste wensen voor 2013!!
    Wat een gave kaart heb je gemaakt, ik ben benieuwd naar de andere 19;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alleen stempels, inkt en tape en dan zulke mooie kaarten kunnen maken??? Ben benieuwd naar al die andere. Deze vind ik prachtig! En natuurlijk wens ik jou en je gezin ook een prachtig 2013 toe.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat weer een beauty!!! Super die kleuren ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was ff nieuwsgierig of je ook alweer een "Timmie-Tag" had geproduceerd. Dit kaartje vind ik echter ook prachtig.
    Groetjes, Anette
    P.s. Ik heb gisteren de App van Tim geinstalleerd.....nu kan ik mooi bijhouden wat ik al heb en wat ik nog graag wil hebben......het moet niet gekker worden....ik hoorde laatst dat hij de paintdebbers ook in de distresskleuren gaat maken....pffff! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat klinkt heerlijk relaxed Fieneke,jij hebt het nieuwe jaar dus goed ingezet,toch nog de beste wensen voor 2013 en je hebt met deze kaart meteen een mooie spitsafbijter.Ben benieuwd naar de rest,tjonge,jonge 20 kaarten nog wel...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke