Pagina's

woensdag 19 december 2012

Een kerstgroet

Hier mijn laatste kerstkaarten voor 2012. De achtergrond van mijn vorige kaartje vond ik ook wel geschikt voor een kerstkaartje. Vamdaar dat ik deze achtergrond nog een aantal maal heb gemaakt en daar deze kaarten van gemaakt.
De engel stempel en de tekst zijn van Tim Holtz. De sterren aan de bovenzijde zijn gemaakt met een clearstamp die je bij de craftstamper kreeg. De ijssterren rand is een stans van Tim Holtz die ik met glitterlijm  en distress inkt heb bewerkt.
Zo de laatste kerstkaartjes kunnen op de bus.
Bij deze wil ik jullie gelijk allemaal hele fijne feestdagen toewensen en een heeeeel creatief 2013. Hopelijk kunnen we ook in 2013 weer zo van elkaars creaties genieten Iedereen bedankt voor alle inspiratie en alle leuke reacties in het afgelopen jaar en tot 2013!

Groetjes Fieneke

12 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaart Fieneke, de achtergrond is weer geweldig.
    fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling.
    we kunnen inderdaad misschien weleens afspreken, samen met Patricia, lijkt me heel leuk.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten! fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieneke,
    PRCHTIGE kaarten zeg, en jij ook hele fijne dagen en een creatief 2013!!!
    En het idee van Jolande klinkt leuk en gezellig!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fieneke,prachtige kaarten ,die engel is ook heel mooi op je prachtige achtergrond.Ik lees dat hierboven al gezellige plannen gesmeed worden,hihi. Jij ook bedankt voor alle inspiratie,je lieve commentaar regelmatig op mijn blog en alle inspirerende creaties:)Hele fijne dagen en een goed en gezond 2013!!!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer ontzettend gaaf!!! Ze zijn ook geweldig qua kleur!!!

    Groejtes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi kaartje Fieneke.
    Echt schitterend.
    Ook voor Jullie hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2013

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook je laatste kerstkaarten zijn weer prachtig! Uiteraard wens ik jou ook hele gezellige dagen en een goed en creatief 2013.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer mooi !! Ik vind die kleur blauw erg mooi in combinatie met zwart en wit.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje als afsluiter erg mooi weer. Jij en je gezin ook een hele fijne kerstdagen en een super 2013!

    groetjes,
    Miranda
    dezeepkeuken.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele hele mooie kaartne Fieneke.
    Wens jou ook hele fijne en gezellige dagen en een heel goed 2013.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, wat is dit een prachtige kaart! Zó mooi de lichte en donkere kleuren, de engelstempel past ook perfect bij deze achtergrond, prachtig hoe je dit gemaakt hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten weer Fieneke, ook voor jou wens ik een zalige deugddoende Kersttijd en een gelukkig, succesvol , gezond en creatief 2013

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke