Pagina's

zondag 5 augustus 2012

gepimpt kado doosje

Hallo allemaal weer. Deze week dit doosje opgepimpt. Het is een houten doosje met daarin een spiegeltje en een uitneembaar bakje. Het doosje is voor mijn nichtje dat over 2 weken, jullie raden het al, 6 wordt. (Jolanda, mocht je dit berichtje al zien....nog niets verklappen).
Het doosje heb ik eerst wit geverft met witte acrylverf. Daarna voorzien van roze cardstock en daarna papier van Magnolia. De beide stempels (ook Magnolia) heb ik ingekleurd met distress inkt. De bloemen heb ik gemaakt met stansen van spellbinders en Magnolia. De vlinders, swirls en blaadjes zijn doohickeys van Magnolia.
 Een kantje gemaakt langs de zijkant. De slinger zijn vlaggetjes gemaakt met een doohickey en de letters zijn van Tim Holtz.
De grote zilvergrijze letters en cijfer op de bovenzijde heb ik gemaakt met mijn nieuwe stans van Tim Holtz.
"Work play Alphabet". Super gave stans die mooie grote letters en cijfers uit karton kan stansen. deze letters heb ik bewerkt met zilverkleurige paintdabber en daarna glossy accents eroverheen gedaan.
Een erg leuk resultaat vind ik.
Het kadootje nu nog vullen met dingetjes die een 6 jarig meisje leuk vind......
Dit was mijn berichtje weer voor vandaag.
Iedereen nog een fijne zondag en tot blogze maar weer.


Groetjes Fieneke

12 opmerkingen:

  1. Superschattig doosje Fieneke!!
    Niet gevuld is hij eigenlijk al helemaal TOP, maar ja dat kun je een meisje van 6 natuurlijk niet aandoen. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosjes helemaal te gek.

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieneke,ik lees net hieronder dat je heerlijk op vakantie geweest bent,ben je weer lekker opgeladen?Je tag is mooi geworden en dit doosje is ook heel lief,ik denk dat het een schatkistje gaat worden voor de kleine meid want wat is er nu spannender dan een doosje??Goede keus dus volgens mij en prachtig opgeleukt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje is het geworden. Daar zal ze vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal je nichtje daar blij mee zijn zeg! Het is echt een super lief bewaardoosje geworden. En natuurlijk roze ;-) zoals dat hoort voor kleine meisjes! Prachtig gemaakt Fieneke. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik denk dat Kaya hier super blij mee zal zijn, prachtig cadeautje heb je voor haar gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk gepimpt doosje.
    daar zal de 6jarige kaya erg blij mee zijn
    ook heerlijk in dat meisje roze
    die fase hebben ze allemaal wel een keer
    practig gedaan

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt PRACHTIG gemaakt zeg Fieneke, ik denk dat Kaya hier heel blij mee is!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een enig doosje Fieneke:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kadootje deze doos

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Fien,

    Wat een SUPER gaaf doosje is het geworden!! Hier is onze kleine meid heel erg blij mee.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Fieneke, ik ben terug van vakantie en nu alles mooi aan het bewonderen en dit is werkelijk prachtig!!! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke