Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

geboorte kaartje

Wij hebben een "bijna" buurjongetje erbij gekregen. Dit kaartje heb ik voor zijn ouders en zusje gemaakt.
Dit keer een redelijk strak kaartje, zonder kantjes, bloemetjes, swirls e.d. Het papier is van Marianne design, de stempel is van de Don en Daisy serie van MD. 
Deze heb ik ingekleurd met distress inkt (stormy sky en weathered wood).
De vlaggetjes zijn gemaakt met een stans van Magnolia en de letters met een stans van Tim Holtz.
De tekst is gemaakt met een dymo  lettertang.
Verder geen bijzonderheden hier. Nog even genieten van het mooie weer en vast ook nog wel wat freubelen dit weekend.

Leuk dat je even langs kwam iedereen een fijn weekend en tot een volgend berichtje
Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. schattig, strak babykaartje, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super uit.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, heel subtiel kleur gegeven de stempelafdruk, prachtig. Super leuk kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk baby kaartje, super mooi kleurtje, heel eenvoudig wat juist mooi oogt.Je hebt er een volger bij, leuk als jij mij volgt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer een schatje Fieneke. Erg mooi kaartje.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gemaakt weer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Fieneke, even antwoord op je vraag, ik heb liquitex light modelling paste gebruikt op mijn art journal pagina, dit neemt de kleur van je inkt op.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke