Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Generale repetitie kinderfeestje

Hallo allemaal, na mijn tag van Tim van gisteren, iedereen trouwens bedankt voor de leuke reacties, dit keer eens iets heel anders. Onze beide meiden willen graag met hun kinderfeestje een zeepketting gaan maken. Tsja en dan heb je een creatieve moeder die denkt zouden we dat niet zelf kunnen organiseren........Want ik vind het nog altijd erg leuk om, zelf met de meiden thuis, een knutselfeestje te houden. Al eens eerder heel veel inspiratie opgedaan bij Miranda van de Zeepkeuken, bedankt Miranda! ben ik eens gaan googelen en heb ik een kinderfeestjes zeepkettingen zelf doepakket besteld.
Maar omdat ik dit nog nooit heb gedaan moest en het natuurlijk worden uitgeprobeerd. Het was gisterenmiddag echt knutselweer, dus ben ik met de dames gaan zeepgieten en zeepkettingen maken.
Het resultaat van Karlijn:
Het resultaat van Susanne:
Het resultaat van mijzelf
Met de spullen uit het feestjes pakket, en wat lint en kralen uit mijn voorraad is het een leuk resultaat geworden. En niet onbelangrijk, de meiden vonden het erg leuk om te doen, dus de invulling voor de komende twee kinderfeestjes (in oktober en februari) is klaar.
Het was erg leuk om te doen en de zeepjes zijn ook leuk om te gebruiken voor kadootjes e.d. Oei weer een hobby erbij. 

Leuk dat je weer even langs kwam geblogd, tot de volgende keer,
Groetjes Fieneke

12 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, met een knutselende kleindochter zal dit zeker in de smaak vallen.
    Misschien wel iets voor de tag van september?
    Die van augustus is ook weer mooi geworden.
    Grtjs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf! Dat worden vast twee geweldige kinderfeestjes.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo he, dat ziet er gaaf uit! Superleuke tip ook, onze dochter is net 6 geworden. Dus ik onthoud m nog even, het resultaat is super. Is het zeepgieten heel veel werk of valt dat reuze mee? Heb ook al eens geverfde kurkjes tussen de zeepjes gezien, is ook leuke vulling.
    Bedankt voor het leuke idee en de foto's! Want het creatieve proces is leuk om te zien. (vooral het bakje paprika chips ernaast hihi)
    groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk!Tja,als de meiden een beetje op hun mama lijken qua knutselen dan gaat dat helemaal goed komen! En Fieneke,je kunt nooit een hobby teveel hebben ;)
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat is toch SUPER leuk om te doen met de meiden!
    De resultaten mogen er zeker zijn hoor!!!!!
    Succes met de feestjes!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super mooi uit. En ik had je gewaarschuwd als je eenmaal aan zeep begint is het eind helemaal zoek.

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ongelooflijk wat ziet er dat er super uit zeg!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie zeepkettingen heb je met je meiden gemaakt, dat gaan gave feestjes worden, lekker knutselen en zoiets moois mee naar huis nemen.
    ik hield de feestjes ook gewoon thuis en dan maakten we ook wat moois, vooral mijn dochter genoot hiervan en ieder jaar vroeg ze weer, mag ik mijn feestje thuis vieren

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg.. Zal wel lekker ruiken bij jullie? Het lijken wel snoepjes volgens Yente!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er leuk uit Fieneke.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei leuk!! Tja....nog geen hobby's genoeg! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke creaties heb je samen met je dochters gemaakt, dat worden vast en zeker hele leuke kinderfeestjes

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke