Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Van Harte

Hallo allemaal. Gisterenmiddag heeeeeel eventjes de tijd gehad om snel dit label voor een vriendinnetje van onze jongste dochter in elkaar te frutselen.
Het label is gemaakt met de labelstans van Tim Holtz. De achtergrond gekleurd met 2 kleuren dylusions spray, de stippen erop gemaakt met distress inkt. Daarna de hartjes erop gestempeld (stempels van inkido) en de teksten.
Tekst stempels zijn beide van marianne design. Nog een hartje wat ik al eens had gemaakt en bewerkt met cracklepaint ook nog bewerkt met dylusions.
Het geheel moet aan het kadootje komen te hangen. Het vriendinnetje wilde graag geld of een ketting) We hadden voor haar een hartje gekocht bij de Action (75 cent...) waar we kraaltjes in hebben gedaan om een ketting te maken en nog wat voor haar op te sparen voor een groter kado. Leuk hartje toch hè.
Het is eigenlijk een soort doosje. Voor dat bedrag heb je in combi met een leuk label toch best een leuk kadootje. En met erg weinig tijd is het toch nog wel iets geworden. Hopelijk nu morgen (avond) en in het weekend weer eens tijd om te freubelen. Misschien met moederdag maar een mandje tijd vragen......


Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. Wat ziet er dat hartstikke leuk uit! Echt gezellig om te geven en te krijgen!
    Gr.-jes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig leuk Fieneke. Dat hartje met de kraaltjes en de tag is toch een prachtig kadootje?
    Super
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat vriendinnetje boft maar, mooi hart, prachtige label.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig alletwee zeg!!!
    Heel leuk om te krijgen ook!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kado.
    Waar zouden we zijn zonder de Action?!!!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee...en label natuurlijk


    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je reactie op mijn blog ... want nu heb ik jóuw blog ontdekt! Wat een geweldig mooie en leuke dingen maak je! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HOg wat ziet dat er leuk uit Fieneke! Wat een super idee! Ik heb weer candy op mijn blog, kom je nog een keer een gokje wagen ;-)
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke