Pagina's

woensdag 9 mei 2012

Boom met vogels

Hallo allemaal, hier weer een kaartje van mijn zijde. Om te beginnen iedereen bedankt voor de leuke reacties op onze gehaakte tassen. Deze kaart had ik voor de vakantie al gemaakt. Ik heb deze week nog geen tijd gehad om te knutselen. Hopelijk vanmiddag even. Voor deze kaart heb ik een embossing stans van Tim Holtz, de boom stans van Tim, en de vogeltjes zijn een stans van Tim. De blaadjes zijn een Doohickey van Magnolia en de tekst stempel is van de stempellap van ARTSpecially. 
De kaart heb ik bewerkt met distress inkt. Daarna geembossed en de dikke gedeelte nogmaals met distress bewerkt. Daarna de kaart verder aangekleed met boom, vogels en blaadjes.
 Ik wens iedereen weer een hele fijne dag en tot een volgend berichtje.
Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. schitterend gedaan zeg, erg leuk zo met die verschillende technieken...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi zeg!!!!
    De tekst is ook heel MOOI!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Fieneke! Die Tim weet toch wel wat ie doet h?! Zoveel prachtige dingen maakt die man, ongelofelijk! Jij weet er iig goed gebruik van te maken ;)

    groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit weer bijzonder mooi gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig mooi kaartje Fieneke.
    Ook de tekst is schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf, mooie achtergrond en heel mooie tekst.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Fieneke,jij laat gewoon de zon opkomen...mooie tekst ook,past er geweldig bij.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, zeg! Prachtig van kleur.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke