Pagina's

woensdag 30 mei 2012

Nog een merel update

Nog even een merel update. Dit wilde ik toch nog even met jullie delen. 2 uur nadat ik het vorige blogberichtje, inclusief een foto van een overvol nest, vanmorgen had geplaatst waren alle mereltjes uitgevlogen.
Dit was de eerste die het nest verliet. En die vliegles die ik dacht te zien was helemaal niet nodig, hij fladderde zo weg.
Dit waren de laatste 2 op het randje van het nest, klaar om het nestje te verlaten.
Hier onder nog twee foto's die ik gemaakt heb toen ze nog door de tuin rond hipte en fladderde.
5 mereltjes de vrijheid tegemoet, hopelijk gaan ze het redden en komen ze niet voortijdig een hongerige kat tegen of zo.


Allemaal weer de groetjes,
Fieneke

2 opmerkingen:

  1. Wat kan de natuur toch super mooi zijn!!! Hele mooie foto's!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto's en zo lief.

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke