Pagina's

zondag 19 juni 2011

vaderdag

Hallo allemaal, vandaag vaderdagkaartjes. Deze magnoliakaart heb ik voor mijn echtgenoot gemaakt. Hij kreeg van de kinderen en mij o.a. een hangmat, naast alle knutsels van de kinderen.
Ik heb voor deze kaart een mangolia stempel gebruikt uit de butterfly dreams collection van 2011. Ik heb Edwin ingekleurd met distress.
Ik heb hiervoor Walnut stain, tattered rose, fired brick, pumice stone en peeled paint gebruikt. Het papier is van capella. De hangmat is een stempel van papermania. De bloemen en de banner zijn gemaakt met een nestabilitie en shapeabilitie stans.
De blaadjes zijn gemaakt met een doohickey stans van Magolia. Verder nog wat parels uit een pearlpen erop gemaakt.

Voor mijn vader de bovenstaande kaart gemaakt. Hij is vandaag ook jarig, maar op vakantie. Ik heb deze kaart al van te voren gemaakt en meegegeven op vakantie. Het fotomodel op de foto's is onze hond, die een enorme fan van mijn vader is (en andersom ook wel een beetje geloof ik).
Dit waren mijn creaties voor vandaag die ik met jullie wil delen.
Ik wens jullie weer een fijne nieuwe week en tot een volgend blogje.

Groetjes Fieneke

10 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke kaartjes allebei!! Die met die foto's van je hond is ook een onwijs leuk idee zeg! Is je vader vast heel blij mee!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaarten, de eerste is echt lief en de andere super leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaarten zeg, vooral die met de hond vind ik GEWELDIG!!!!
    Heel persoonlijk.
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartje heb je gemaakt, Edwin zit daar zo heerlijk op de hangmat en wat een mooie hond hebben jullie, mooi de foto's verwerkt op de kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke kaartjes Fieneke!
    Wat een prachtige hond! ook een witte, net als de mijne...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt twee super mooie kaarten gemaakt! Met jullie hond is ook super, wat een leuk idee!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Fieneke, wat een prachtige kaarten en ook die met de Zwitserse Witte Herder! Prachtig hoor! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aalebei de kaarten super mooi
    en wat een prachtige hond heb je

    ger roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi die Fieneke,
    Wat een leuke toepasselijke vaderdagskaart.
    Een relax cadeautje een hangmat en heel leuk op de kaart weer gegeven. Je bloem is ook mooi en goed ingekleurd hoor.
    Wat een leuke hondenkaart voor je vader.

    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke