Pagina's

zaterdag 18 juni 2011

14 jaar getrouwd

Hoi bloggers,
Dit keer weer een trouwkaartje en wel voor mijn zwager en schoonzus die 14 jaar zijn getrouwd. Ik heb niet zo creatieve week achter de rug. De school van onze kinderen bestond deze week 25 jaar dus ik ben veel met school bezig geweest. Een wereldrecord koekhappen, een schoolreisje naar Bobbejaanland met ca. 680 leerlingen en meedoen met de opvoering van een jubileum musical door ouders en leerkrachten voor de kinderen in ons plaatselijke theater. Allemaal super leuk, maar heel vermoeiend.
Ik heb dit kaartje gemaakt met een stempel "loving bridal couple" van de wedding collection 2010 van Magnolia.
Ik heb de stempel ingekleurd met distress: tattered rose, fired brick, pumice stone, walnut stain en victorian velvet. De stempel en het hart eromheen heb ik uitgestanst met een multiframe mal.

De bloemen heb ik uitgestanst met een nestabilitie uit wit linnenkarton, de randen heb ik aangezet met distress inkt pumice stone.
De blaadjes zijn gemaakt met een doohickey van Magnolia en een creatable. Het getal 14 heb ik uitgesneden met de slice. Verder nog wat pareltje en klaar was de kaart. Het papier is overigens van Capella.
Leuk dat jullie weer even op mijn blog langskwamen en bedankt voor alle leuke reacties op mijn opgepimpt lampje. Altijd weer heel leuk om te lezen.

Groetjes Fieneke

7 opmerkingen:

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke