Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Tijd voor....

Het is weer eventje geleden maar ik ben weer aan het knutselen geweest en dit is één van de creaties. Weer eens een keer geen magnolia maar een Tim Holtz style kaartje. Ik heb voor deze kaart de Sizzix klokstans gebruikt van Tim Holtz.
De klok heb ik bewerkt met vintage photo en walnut stain. Ook heb ik de filmstrip stans van Tim Holtz erin verwerkt. De randen ook bewerkt met vintage photo.

Voor de achtergrond heb ik een stempel gebruikt van Hero arts (clings) "time to stamp". Deze heb ik gestempeld op een wit correspondentiekaartje en daarna bewerkt met distress inkt antique linen en vintage photo.

Als laatste een ticket gestempeld met een Tim Holtz stempel en de tekst "Tijd voor een feestje" is een stempel van Marianne design. Het en der nog een pareltje met een pearl pen gemaakt en klaar is de kaart. Ik vind het zelf wel een leuke kaart geworden die ook leuk is om naar mannen te sturen.
Ik heb nog meer gefreubeld dus er komt vast snel weer een berichtje.
Geniet allemaal nog van het ontzettend mooie weer en tot een volgende freubel.

Groetjes Fieneke

7 opmerkingen:

  1. wat een gave, stoere kaart heb je gemaakt, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Fieneke,

    Ik vind het een super mooie kaart dat heb je heel leuk gedaan.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Fieneke, inderdaad een hele andere stijl, maar daarom zeker niet leuker! Prachtig gemaakt weer hoor! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige stoere kaart heb je gemaakt! De klok is echt heel gaaf.
    Ik heb ook net een kaart met de klok gemaakt, ik mag 'm maandag pas laten zien;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heel mooi gemaakt en bewerkt.
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooohhh wat is die mooi zeg! Schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, geweldige kaart. Maar ik ben al heel lang op zoek naar de door jou gebruikte ticket stempel van Holtz. Nergens te vinden. Vind 'm juist zo leuk omdat er ruimte is voor je eigen tekst. Kan jij mij wellicht een tip geven?
    Alvast hartelijk dank,
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke