Pagina's

zaterdag 13 november 2010

Nieuwe spulletjes uitproberen

Na een heel gezellig dagje op de KreaDoe is het tijd om alle aankopen uit te gaan proberen. En zie hier het resultaat!

Ik ben begonnen met een achtergrond te maken. Met  mijn nieuwe Glimmermist ( kleuren moonlight en coffee shop) heb ik de basis gemaakt. Vervolgens mijn nieuwe tekststempel (van prima marketing) erop afgedrukt. Daarna de randen donkerder gemaakt met distress forest moss. De randen heb ik "oud" gemaakt met de paperdistresser en distress vintage photo. Ik had nog geen paperdistresser, maar dat is ook erg handig en geeft een leuk resultaat.
Met een stempel van Marianne design heb ik de swirl gestempeld en met embossing poeder (een beetje koperkleurig) afgewerkt.
De magnolia stempel is er één van de nieuwe kerstserie. Ik heb deze met distress ingekleurd met de volgende kleuren: Walnut stain, forest moss, antique linnen, vintage photo en frayed burlap.
Voordat ik de hoek (links boven) heb uitgesneden en geëmbossed, heb ik wit papier ook bewerkt met glimmermist (english ivy en coffee shop) en met forest moss distress. Daarna uitgestanst met een nieuwe creatable mal. De randjes heb ik nog bruin gemaakt met distress vintage photo.
Het gedichtje (clearstamp van fiskars) heb ik op een zelfde ondergrond gestampels als waar de creatable uitgesneden was en de randen ook bruin gemaakt met vintage photo. De pareltjes heb ik gemaakt met een perlen pen (ook een nieuwe aanwinst voor mij, maar het werkt super gemakkelijk).
Tot slot de bloemen.
Dit waren witte paper bloemen die ik met Glimmer glam heb bewerkt (kleur:espresso bean).
Erg leuk materiaal. Ik had het nog nooit gezien, maar nu uitgeprobeerd en ik vind het erg leuk geworden.
In één kaart dus allerlei nieuwe aankopen uitgeprobeerd en ik ben wel tevreden over het eindresultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het leuk als jullie een reaktie achter laten.
Groetjes Fieneke

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje!
    Wat goed dat je meteen diverse technieken op een kaart uit probeerd.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow he, wat mooi, prachtig je achtergrond, heel je kaart ziet er super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje! Erg leuk om te zien dat je zoveel technieken heb gebruikt! Ben daar zelf niet zo handig in... Vind het wel super om te zien.

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw..ik vind hem prachtig. De achtergrond vind ik echt super gedaan. super hoor!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje

    en leuk al die tech op 1 kaartje

    het hoekje past ook perfect er bij
    groetjes roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje en prachtig dat je al die technieken erin hebt verwerkt!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke