Pagina's

dinsdag 30 november 2010

Fijne feestdagen

Leuk dat je weer even op mijn blog komt kijken! Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt.
Ik heb de achtergrond gemaakt met glimmermist en een tekstachtergrond stempel. Erg leuk om te maken die achtergronden! De bruine rand is gemaakt met een tim Holtz stans van sizzix. Deze heb ik geverft met crackle paint vintage photo.

Voor het inkleuren van de magnoliastempel (uit de kerstserie van 2009). Heb ik gebruik gemaakt van de volgende kleuren distress: vintage photo, walnut stain, antique linen, forest moss, tattered rose en fired brick.
De bloemen zijn gemaakt van witte paperflowers die ik heb geverft met glimmerglam. De takjes zijn gemaakt met een mc gill pons en ingekleurd met forest moss. De teksten zijn gemaakt met een stempel van Marianne design op katoenpapier. De randen zijn afgewerkt met vintage photo.
Ik vind hem zelf wel leuk geworden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Fieneke

4 opmerkingen:

  1. Hij ziet er super uit!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend mooie kaart, helemaal geweldig in de bruintinten en zo mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Fieneke! de kleuren vind ik super warm. Leuke achtergrond.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke