Pagina's

zaterdag 21 april 2012

Dylusions ink spray

Na een druk weekje had ik gisterenavond heerlijk de tijd om eens te gaan experimenteren met mijn nieuwe stempels en de dylusion inkt spray die ik op het ARTSpecially event had gekocht. 
Voor alle 4 de kaarten heb ik dylusion spray inkt gebruikt en een afplaktechniek met schilderstape.
De stempels zijn van Art journey en de uitgave van het ARTSpecially event 2012.
Ik geloof dat verder uitleg niet nodig is.

Ik vind de dylusions ink spray erg leuk om mee te werken. Het zijn veel fellere kleuren als de distress inkt, dus een leuke aanvulling. En er kan nog veel meer mee, dus ik ga heerlijk aan het experimenteren.
Iedereen een fijn weekend en tot een volgend bericht.


Groetjes Fieneke

16 opmerkingen:

  1. wat een knappe kaarten ! heel erg toppie ! een knappe technike ! mooooooooi gemaakt ! zuperzzzz =)
    bedankt voor de inspiratie!
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, wat zijn ze gaaf en mooi van kleur, helemaal TOP!

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww....wat gaaf! Inderdaad prachtig van kleur.
    Je kaarten zijn er supers mee geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat mooi...Ik ken die inkt nog niet, maar ga er achter aan!
    Schitterend gedaan! Gr ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, prachtige kaartjes en heel mooie kleuren! Ik moet ook nodig aan de dylusions spray als ik dit zie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wauw, wauw, stuk voor stuk zo bijzonder mooi!!! Petje af!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super, wat een prachtige kaarten! De kleuren zijn zo intens, erg mooi!
    Fijn weekend, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Fieneke, je kaarten zijn weer bijzonder mooi zeg! Wat kun jij toch altijd goed switchen tussen cutecards en dit soort kaarten! Knap hoor! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Fieneke

    Wat een prachtige kaarten met mooie sprekende kleuren. Echte kunstwerkjes, ook de teksten vind ik erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je even op mijn blog bent wezen kijken en een reactie achterlaat! Heb ook bij jou gekeken en dit ziet er goed uit zeg!! Mooie techniek is dit. De tweede van boven heeft mijn voorkeur, qua stempels en ook qua kleur! Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaarten.
    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Fieneke,
    wat een mooie kaarten! een prachtig effect geeft deze spray en wat een mooie heldere kleuren.(spijt dat ik ze niet gekocht heb!)
    'k zie dat je al volop bezig bent met de voorbeelden uit het workshopboekje, heb je het ook zo naar je zin gehad op het event?
    groetjes,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Fieneke! Ze zijn echt heel erg mooi geworden. Weer een heel andere look dat kaarten met stempels. Heel erg gaaf, mooie kleuren geeft die techniek zeg!
    Fijne zondag nog,

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn echt PRACHTIG!!!
    Gaaf he de inkt van Dylusions!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaarten met deze leuke techniek! Ik heb er ook al mee gewerkt n.av. wat ik de diverse blogs zag.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk idee met al die verschillende vakjes.
    Jij doet het met tape, maar ik heb het ooit al eens gezien met fotolijm.
    Fotolijm smeren waar het wit moet blijven en nadien na het kleuren kan je het er terug afrollen.
    Als je graag experimenteerd is het misschien ook wel iets om eens uit te proberen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke