Pagina's

zondag 15 april 2012

ARTSpecially event 2012

Hallo allemaal, dit keer vooral veel plaatjes en weinig tekst. Ik ben dit weekend 2 dagen naar het ARTSpecially event in Zeist geweest en heb daar heel veel workshops gedaan. Wat was dat ontzettend leuk zeg. Natuurlijk ook weer van alles gekocht, maar ook heeeeeel veeeel inspiratie opgedaan.
Ik laat jullie in dit berichtje even mijn creaties zien. De bovenstaande kaart is gemaakt met distress stains en schilderstape.

Distress stains, stempels en chloor:
Inkt uitgeveegd met billendoekjes:
Een super leuke tag gemaakt in een workshop met Neline bij Miekelotte. Bedankt Neline, het was super leuk!
Een snoepzakjes decoratie gemaakt bij Monique Lokhorst bij de stand van Magnolia:
Een kaart met stempels, Derwent en craft
Een creatie met glimmermist en stempels:
Een katoenen zakje met een stempel op transferfolie:
Stempels en embossingpoeder:
Een label met distress stains, templates en acrylverf:
Stempels, distress, en perfect pearls:
Label met panpastels gemaakt bij de Craftorij:
Jammer dat nu de gewone werkweek weer gaat beginnen. Voor mij ook een week met weinig freubel tijd. Wel erg jammer want ik wil nu eigenlijk wel graag aan de slag met mijn nieuwe stempels en stansen van Tim! Ga nu maar beginnen denk ik met het mounten van stempels.

Groetjes en een fijne nieuwe (werk-) week allemaal
Fieneke

19 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker bezig geweest erg mooi.
    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg Fieneke! Ik ben jaloers!!!! Wat ziet het er allemaal prachtig uit en wat supermooi allemaal! Ik ga de volgende keer ook zeker heen! Ik kon nu helaas niet gaan.... Werk ze ook deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er allemaal super uit. En wat fijn dat je het allemaal deelt. Ook ik ben niet geweest en doe zo toch nog wat inspiratie op! Super!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, jij hebt lekker veel gedaan!!
    Leuk dat je het aan ons lat zien, zo "genieten" wij fijn mee.
    Ik vind ze stuk voor stuk erg mooi enne......die teksten, heel erg mooi!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat jij nog tijd had om heeeel veeeel te kopen terwijl je zoveel moois hebt gemaakt op de beurs.
    ziet er allemaal super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat ziet er heel mooi uit allemaal!!!!!
    Ik had ook heel graag gewild, maar ja helaas volgend jaar maar dan!
    Als ik al dat moois ziet weet ik zeker dat het de moeite waard is. haha
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat ziet er allemaal schitterend uit zeg!!
    Nu lekker nagenieten!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit Fieneke! ben benieuwd naar je creaties met al deze spullen en ideeen. Maar we moeten nog even wachten lees ik. Jammer is dat dan he?! Wil je graag aan de gang, heb je weinig tijd beschikbaar.... Maar wat in het vat zit....

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal prachtig uit! Het is een productief weekend geweest zie ik. Leuk hoor! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Fieneke, leuk dat je 2 dagen bent geweest. Is net wat relaxter dan wanneer je alles op 1 dag moet doen én zien. Ik ben niet geweest,er werd net die zaterdag een terrasoverkapping bij ons geplaatst en zondags kon ik niet helaas!!! Maar wat heb je een leuke dingen gemaakt zeg. Ik ben benieuwd wat daar nog uit voort gaat komen. Knutsel ze!(als je weer wat meer tijd hebt)
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor zoveel nieuwe inspiratie.
    Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt je niet verveeld op de beurs! Wat leuk allemaal wat je gefreubeld hebt! Ik vond het heel gezellig om je aan tafel te hebben, leuk om ff te kletsen.
    groetjes
    Neline
    enne....morgenavond ga ik een art journey maken;)
    yeahhh!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er allemaal prachtig mooi uit Fieneke.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een werk hè, dat mounten? Zoveel leuks te zien hier!! Heel veel plezier met je aanwinsten, ik heb op diverse blogs al enthousiaste verhalen gehoord.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Fieneke,jij hebt je goed vermaakt op de beurs zie ik,mooie dingen heb je gemaakt.Ik wacht in spanning af wat voor moois je ons nog allemaal gaat laten zien met je nieuwe aanwinsten.Werk ze,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo, jij hebt echt veel workshops gedaan! Het was inderdaad super leuk in Zeist. Ben benieuwd naar je Tim-creaties.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Fieneke

    Wat fijn dat je zo genoten hebt. Je hebt veel mooie dingen gemaakt zeg, ben nu al benieuwd naar je volgende creatie met je nieuwe aanwinsten. Werk ze.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi Fien!! Een keer wat anders maar zeker zo mooi!

    Liefs uit Gestel

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke