Pagina's

maandag 19 maart 2012

.......gefeliciteerd!

Op de beurs in 's-Hertogenbosch heb ik vooral stempels gekocht en ik ga jullie dus een aantal berichtjes lastig vallen met gestempelde kaarten (anders dan Magnolia stempels). 
Deze kaart heb ik gemaakt met een stempelset van Paper artsy "Lynne Perella".
De grote stempel heb ik gestempeld op wit papier en bewerkt met distress inkt. (antique linen, vintage photo en tattered rose).
De achtergrond heb ik gemaakt met alcoholinkt. Hierop de andere stempels gestempeld.
De stempel aan de zijkant heb ik op de strookje gestempeld en voor het 3D effect met foam erop geplakt.
De tekst is een gedeelte van een tekststempel van Happy stamper.
Ik vind het een leuke kaart geworden en vind de stempels heel mooi. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Groetjes Fieneke

5 opmerkingen:

  1. De stempels zijn idd prachtig en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.Weer eens iets anders dan magnolia. Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunst! Inderdaad eens iets heel anders, maar wat een leuke artistieke kaart is dit geworden! Ontzettend mooi...

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.
    Heel iets anders dan we hier in blog land normaal voorbij zien komen, maar ik vind hem echt mooi.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart maar wel heel mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mooi, Fieneke! Dank voor je reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke