Pagina's

zondag 26 februari 2012

Kussens en uitnodigingen

Hallo allemaal, leuk dat jullie weer even op mijn blog langskomen. De vakantie zit er hier helaas bijna weer op. Maandag begint het gewone leventje weer. Hier boven het vervolg op mijn vorige kussen. Ik heb er nog twee kussens bijgehaakt voor op de bank. Leuk om te doen hoor...en je hoeft er geen professionele "haker" voor te zijn (ben ik ook niet..).
Verder de week heerlijk gevuld met boeken lezen, huishoudelijke klusjes, een dagje met de kids naar het dolfinarium, met de hond naar het bos etc.....
Ook nog even met papier geknutseld want de uitnodigingen voor Susanne haar kinderfeestje moesten de deur uit. 
Even dacht ik....een gekochte uitnodiging is ook leuk, nee..... dan toch maar iets op de computer maken en uiteindelijk is dit het eindresultaat....
Een beetje computer en een beetje eigen creatie. Welliswaar een snelle freubel, maar het ziet er toch wel leuk uit. Nu de voorbereidingen voor de rest van het feestje nog, maar daar hebben we nog 1,5 week voor.
Ik wens iedereen nog een fijne zondagavond, en voor wie de vakantie net begonnen is......een hele fijne vakantie.

Groetjes Fieneke

8 opmerkingen:

  1. Hoi Fieneke, jaja, ook ik moet morgen weer aan de bak :( Helemaal geen zin in maar ja... Wat een prachtige uitnodigingen heb je gemakat. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke meidenkaartjes, wat is die computer toch een heerlijk hulpmiddel.
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke uitnodigingen heb je gemaakt, lekker meisjes achtig, zal ze zekers wel blij mee zijn..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh Fieneke, wat supermooi weer en wat ben je weer veelzijdig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het er erg leuk uitzien voor een snelle freubel!!!
    Ook je kussens zien er gezellig uit. Pas maar op, haken is verslavend....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf die kussens en de uitnodigingen zien er ook heel leuk uit:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal weer GEWELDIG uit!
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prachtig mooi uit Fieneke.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke