Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Haken......

Ik ben weer eens aan het haken geslagen. Vorige week op een beurs in Gorinchem zag ik in een stand met Hoooked zpagetti allemaal super leuke voorbeelden en ben ik met twee bollen Ribbon spagetti en een patroon voor een hartje naar huis gegaan. Zie hier het resultaat.
Ik heb er ook een tasje bij gehaakt. Leuk voor één van de meiden.

Wat een super leuk materiaal is dit zeg. Erg leuk om te verwerken. Het gaat super snel. Leuk om home deco dingen mee te maken. Ik heb al allerlei ideeën dus die gaan jullie vast nog wel terug zien op mijn blog.


Groetjes en een fijn weekend Fieneke

12 opmerkingen:

  1. Wat ee nschattige spulletjes; ik heb een tijdje terug bij de Slegte een boekje gekocht over bloemen en fruit en vruchten haken, maar ben er nog steeds niet aan toegekomen er iets uit te maken, dit inspireert me het boekje eens uit de kast te halen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuke hartjes en tasje heb je gehaakt. Het lijkt mij ook erg leuk om te doen en idd snel resultaat. Ben benieuwd naar het vervolg...groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig leuke creatie fieneke!!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt heel er mooi geworden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer heel iets anders, dan ik van je gewend ben, maar wel heel erg leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuk tasje, leuk met het hartje erop.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oohh dat ziet er super leuk uit zeg!!! Geweldig!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zeg!!!
    O jee weer een verslaving erbij???? haha
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Fieneke,
    Wat super leuk dat je ook aan t haken bent geslagen.
    Het ziet er erg leuk uit, en zeker als je er iemand voor weet is het leuk om te doen.
    Zeker als het buiten nog niet zo mooi weer is, is het heerlijk om met je bolletjes wol op de bank te kruipen.
    Ik ben ook met haken bezig.
    Maar daardoor komt er van scrappen bij mij niet zoveel meer....
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuk gedaan Fieneke, helaas ben ik een hele slechte in haken, kan net een stokje maken,hihi.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er leuk uit Fieneke.
    Echt knap gedaan.
    Heb ook wel gehaakt,maar of ik het nog precies weet hihi.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een talenten heb jij toch zeg! Haken kan ik echt niet, maar dat van jou is helemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke