Pagina's

zondag 21 november 2010

Merry Christmas

Het weekend weer tijd gehad om te knutselen. Wederom een kerstkaartje gemaakt. Ik heb hiervoor een stempel gebruikt van de kerstcollectie van Magnolia van 2009. De achtergrond gemaakt met glimmermist en distress inkt. Ik heb hiervoor de volgende kleuren glimmermist gebruikt: Turquoise blue, sea glass en riptide. De randen heb ik extra aangezet met distress inkt: broken china.
De achtergrond stempel is een stempel van prima marketing.
De swirl stempel (van Marianne design) en de tekststempel (van magnolia) heb ik gestempeld en met een zilverkleurige embossingpoeder bewerkt.

De magnoliastempel heb ik ingekleurd met de volgende kleuren distress inkt: Broken china, tattered rose, worn lipstick, weathered wood, vintage photo,
rusty hinge en scattered straw.

De bloemen heb ik gemaakt door blauwe papier bloemen te verven met glimmer glam. De ijssterren zijn uitgesneden met een creatable mal. Vervolgens er stickles op gedaan voor het glimmend effect.
Voor de afwerking nog een ijspegelrand gemaakt met een creatable.
Uiteindelijk is het een kerstkaart in niet traditionele kleuren geworden. Vind ik zelf ook wel eens leuk om te maken.
Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog. Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Groetjes Fieneke
  

4 opmerkingen:

  1. Hoi Fieneke
    Ik vind het een hele mooie kaart geworden!
    Prachtige bloemen, en Tilda is weer geweldig ingekleurd!
    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, de swirl vind ik ook erg mooi.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, heel mooi met je eigen gemaakte achtergrondpapier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw...prachtig gemaakt!!! vooral de achtergrond, super hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke