Pagina's

zondag 7 november 2010

Een geboorte kaartje

Hier weer een berichtje. Dit keer geen magnolia maar een fiary doodle stempel gebruikt. Ik vond de magnolia stempels die ik had eigenlijk niet zo geschikt voor een geboortekaartje en zeker niet voor een jongetje. Vandaar deze stempel, omdat ik die ook erg schattig vind. Ik heb de stempel ingekleurd met distress. Ik heb daarvoor de volgende kleuren gebruikt: tattered rose, worn lipstick, old paper, stormy sky en faded jeans. De randen van het papier heb ik met old paper gekleurd.
Het papier wat ik heb gebruikt is uit een babyblok van marianne design.
De bloemen heb ik gemaakt met Flower ponsen, Het pareltje in het hart van de bloem heb ik erop geplakt met de Hotfix.
De letters en cijfers heb ik gesneden met de Slice.
Verder ben ik ben nu bezig met een tissuebox te versieren. Zodra die klaar is laat ik hem hier zien.
Groetjes allemaal!

2 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje zeg! grappig stempeltje:)
    Ik ben benieuwd naar je tissuebox!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat eenlieverdje, de stempel die je hebt gebruikt is super lief.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke