Pagina's

woensdag 13 oktober 2010

Magnolia kerstkaart




Hoi lezers,
Hier mijn eerste magnolia kerstkaart. Gemaakt met de stempels uit de nieuwe herfstkit. Hoe vinden jullie hem?
Ik heb voor het inkleuren van de stempel gebruik gemaakt van de volgende kleuren distress inkt:
vintage fhoto, antique linnen, old paper, walnut stain, brushed corduroy, tattered rose en worn lipstick.
De tekst stempel heb ik gestempeld op katoenpapier en de randen met vintage photo gekleurd.Het papier is van marianne design (een kerst blok), de "krans" waar edwin op zit is gemaakt met de slice en de randen ook met vintage photo gekleurd.
De bloemen zijn gemaakt met creatables van Marianne design en het kant is uit eigen voorraad.
Groetjes Fieneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke