Pagina's

donderdag 21 oktober 2010

43 jaar getrouwd



Een magnolia kaart gemaakt voor mijn ouders die 43 jaar getrouwd zijn. Hiervoor heb ik weer de schattige Indiaase magnolia gebruikt.
Ik heb haar ingekleurd met de volgende kleuren distress inkt: Victorian velvet, stormy sky, walnut stain, tattered rose, worn lipstick, aged mahogany en faded jeans.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Marianne design, de bloemen zijn gemaakt met flower ponsen en de swirls zijn gemaakt met creatables.
De 4 en 3 heb ik gemaakt met de slice. De tekst stempel is een stempel eigenmerk van Pipoos.
Groetjes en tot een volgende creatieve uitspatting maar weer.
Fieneke






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke