Pagina's

zaterdag 30 juli 2011

Nog een koffer

Helemaal in de vakantiestemming heb ik vanmiddag nog een koffer gemaakt (Je moet ergens je vakantiegevoel mee opvijzelen als het weer niet helemaal mee werkt :) Dus daarom mijn tweede berichtje vandaag. Dit keer een kofferkaartje met een Magnolia stempel.
Ik heb de koffer bekleed met papier uit een blok van Tim Holtz. De koffer is weer uitgestanst met de Sizzixstans van Tim Holtz.
Het strookje met tickets heb ik ook gestanst met een Sizzixstans van Tim Holtz. Daarop tickets gestempeld met een stempelset van Tim Holtz. Alle randen heb ik geinkt met distress pumice stone.
De stempel is een Magnoliastempel uit de So heavenly travel & school collection van 2008 "Traveler Tilda". Deze heb ik ingekleurd met distress (tattered rose, fired brick, walnut stain, pumice stone, en victorian velvet).
Nog voor de afwerking bloemetjes gemaakt met een Doohickey van Magnolia, een stempeltje van Marianne design en een paar pareltjes.

Ik vond het wel leuk om deze ook nog even aan jullie te laten zien. Leuk dat je even langs bent gekomen. En iedereen die heel trouw reacties geeft.....bedankt! Ik vind het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen.

Groetjes Fieneke

14 opmerkingen:

  1. en ja... deze is ook helemaal geweldig! Ik kan niets anders zeggen! Echt een topper en heel leuk voor de ontvanger van deze koffer! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, deze is ook alweer zo onwijs leuk, geweldig gemaakt!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook deze vind ik super, wat een leuke Tilda heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi koffertje fienneke

    super gedaan

    gr roelieS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende koffertjes, nu het weer nog en ik kom helemaal in de vakantie stemming.
    gr Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke koffertjes gemaakt Fieneke!

    Fijne dag !

    Groetjes
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via je reactie op de koffer op het HJ ben ik even een kijkje gaan maken op je blog. Ik moet zeggen dat het me wel wat tijd heeft gekost...ik zag de ene mooie kaart na de andere!!! Ik ben dan ook meteen volger geworden bij je want ik wil wel meer zien van je!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat een onwijs leuk modelletje!
    Prachtig gedaan.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook deze kofferkaart is erg mooi geworden
    super gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Fieneke, hele leuke kaarten en andere werkjes, en ook erg actueel, zie de laatste magnolia's zelfs al. Ben zo vrij geweest om een afbeelding van je site te plukken en als voorbeeld met link naar jouw blog te gebruiken voor een nieuwsbrief. Hoop dat je dit goed vindt en daardoor weer veel volgens krijgt. Nieuwsbrief wordt maandag de 1e augustus om 18.00 uur verstuurd naar onze nieuwsbrief abonnees.
    Groetjes Jeroen. Harlekino Hobby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk joh die koffers, echt weer zo'n hebbeding die Tim Holtz koffer!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Fieneke,

    Via via kwam ik op je blog en ben eens even wezen rondkijken.
    Wat een super leuke creaties zijn hier te zien.
    Deze koffer en die van hieronder zijn ook geweldig mooi.
    Ben meteen volger van je blog geworden.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Fieneke

    Ik heb je blog bekeken,en wat ik heb gezien is prachtig mooi.
    Zo ook als deze prachtige,mooie koffer.
    Ben gelijk volger geworden.
    Zal je blog dus geregeld bezoeken.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Fieneke, super leuk zeg dit koffertje!! En wat een prachtige kleurtjes heb je gekozen. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke