Pagina's

vrijdag 17 december 2010

Kerst doosjes

Deze week een aantal doosjes met magnolia's gemaakt. Deze doosjes ga ik vullen met waxinelichtjes en dan voor de kerstvakantie aan de leerkrachten geven van onze kids.

Ik heb de doosje gevouwen met de scorpal (model melkpakje).
Voor de afbeelding heb ik natuurlijk weer een stempel gebruikt van magnolia. Een ministempel uit de wintercollectie van magnolia van 2010.
De stempel heb ik ingekleurd met distress. Ook de randjes van de afbeelding heb ik met distressinkt gekleurd.
De zijkanten van de doosjes heb ik beplakt met papier van een paperblok van Marianne Design.
Daarop heb ik ijspegel randjes gemaakt die ik heb gestanst met een creatable van Marianne Design. Dat geld ook voor de bloemen en de swirl die ik heb gebruikt.
De labels heb ik gekleurd met glimmermist en distress inkt. Verder heb ik nog takjes erop geplakt (geponst met een pons van Mc gill) en een randje aan de bovenzijde geponst met een Doily lace pons van Martha Stewart.
Voor het blauwe doosje heb ik ook nog houten sterren gebruikt. Ik heb de sterren gekleurd met Distress en glimmermist.
De tekst op de labels is van een stempel van Marianne design.

Verder heb ik deze week ook gebruikt om ons huis een beetje in kerstsfeer te brengen. De kerstboom neergezet en de rest al een beetje versiert.
Ik wens iedereen die meeleest en al kerstvakantie heeft een fijne vakantie. Hier moeten de kids nog een week naar school. Een week met musicals, kerstviering e.d. dus wel een leuke week. Ik hoop het weekend ook nog wel tijd voor knutsels te hebben, dan laat ik jullie het resultaat weer zien.
Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.
Groetjes Fieneke

2 opmerkingen:

  1. wat ziet dat er super uit, de leerkrachten boffen met dit moois.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoie Fieneke,,
    wat is dat een super leuk idee,,en o zo mooi gemaakt,,

    gr michaela
    ps ik ben direct je volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke