Pagina's

vrijdag 3 juni 2016

Opwarmer voor de zomerchallenge


Afgelopen week nog twee "opwarmer" gemaakt voor de zomerchallenge. Voor de kaart hierboven was de opdracht " hoeden, petten en damescorsetten". Ik heb maar gekozen voor de hoeden.
Voor de  Stempels gebruikt van Tim Holtz en van Katzelcraft.
Voor de kaart hieronder was de opdracht gebruik u Inpakpapier . Stempels die ik heb gebruikt zijn ook van Katzelcraft .
1 juni is de Challenge begonnen. Ik zal af en toe wel eens iets hier laten zien.




3 opmerkingen:

  1. Herrliche Karten...
    Besonders die Karte mit den Hüten ist einfach genial.
    Eine tolle Idee super umgesetzt.
    Klasse!

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige, vrolijke hoedenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, die bovenste ben ik écht helemaal weg van: die kleuren knallen er echt helemaal uit!!
    De onderste vind ik schattig

    xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke