Pagina's

vrijdag 15 april 2016

Welkom



Vandaag MDF vlaggetjes van de Action opgepimpt. Hiervoor een techniek gebruikt van één van de workshops van de ArtSpecially. Ik heb de vlaggetjes bewerkt met fresco finish van PaperArtsy. Eerst een laag donker bruin (french roast). Daarna een laag crackle glaze ook van PaperArtsy. Hierdoor krijg je barsten in de toplaag wanneer deze droogt. Daarna een laag lichte verf erover ( beige of groen).
Vervolgens gestempeld met stempels van artspecially. Met template en structuur pasta reliëf aangebracht en met de donkere kleur uiteindelijk het geheel gekleurd. Als laatste nog zwarte houten letters erop geplakt.








3 opmerkingen:

  1. Superleuk, gedaan, geweldige slinger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Dan voel je je echt welkom, als er zo'n slinger hangt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk!!
    Ik heb deze vlaggen ook al vaak in mijn handen gehad, maar nog nooit gekocht.
    Nu heb ik daar toch een beetje spijt van.
    De kleuren zijn echt heel erg mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke