Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

kadootjes



Vorige week twee verjaardagen gehad. Twee kinderen die beide jarig waren. Eén werd 15 en één 7. Beide wilden graag geld en dat geeft niet zo leuk. Dus heb ik twee doosje opgepimpt waar de panpastels in hebben gezeten.
Beide bewerkt met gesso, dylusions en templates. Voor beide ook  nog een vel extra bewerkt om een wikkel te kunnen maken voor een reep chocolade voor in het doosje en een klein kaartje/envelopje voor het geld.




Ik ben alleen vergeten om het roze doosje voor mijn nichtje op de foto te zetten :( vandaar hier alleen de wikkel van de reep chocolade.

De hobby inspiratie keert langzaam weer terug.....
Hopelijk kan ik snel weer eens iets aan jullie laten zien.

Groetjes Fieneke

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er SUPER uit zeg!
    Heel leuk om te geven, maar nog leuker om te krijgen!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er leuk uit, daar zullen ze vast blij mee zijn geweest!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk om te geven echt super

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf Fieneke en een heel leuk idee om zo geld te geven.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke