Pagina's

zaterdag 9 februari 2013

a goat day

Hoi hoi allemaal, 
Dit keer een Stampotique kaartje om aan jullie te laten zien. De achtergrond is gemaakt met distress. De letters zijn gemaakt met een Dylusions stempel. Het draadje met lampjes en de geit zijn beide stempels van Stampotique. De stempels heb ik met distress inkt ingekleurd. Voor de afwerking nog met gesso en een template nog wat vierkantjes gemaakt en nog wat papertape op de kaart.

Iedereen een fijn weekend en tot blogze maar weer.

Groetjes Fieneke

12 opmerkingen:

  1. leuke kaart, mooie kleurtjes en die monstertjes blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een grappige en lieve kaart ! mooie kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is , dit een geit of een monster?? om het even jouw kaartje is super, prachtige details!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat weer gaat, super de kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje,ik dacht dat het duiveltjes waren tot ik las dat het geitjes zijn,maakt niet uit,ze blijven koddig.Het papertape gaat mooi op in de achtergrond,súper,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke én creatieve kaart Fieneke!

    goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jouw kaarten met de monstertjes zijn altijd monsterlijk leuk :) Echt een geweldig leuk kaartje met pracht details, degene die deze kaart krijgt zal er vast om moeten glimlachen, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave vrolijke en creatieve kaart Fieneke
    Vind dit soort kaaren die je maakt echt een genot om te zien.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Wat een leuke kaart. Die stempels van Stampotique zijn echt gaaf, vooral dat draadje met die lampjes.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje Fieneke!
    Ook ik ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk weer,Fieneke!!! Enne .... wat je nieuwe verslaving betreft: Kei leuk wat je er mee gemaakt hebt!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke