Pagina's

maandag 12 november 2012

Be yourself

Het weekend zit er weer op en ik heb naast allerlei andere bezigheden ook tijd gehad om even heerlijk te freubelen. Zie hier het resultaat. Ik heb voor deze kaart één van mijn nieuwe stempels gebruikt die ik heb gewonnen bij Tim Holtz. Ik was al langer op zoek naar deze stempels dus erg leuk om deze nu te winnen (uit te kunnen kiezen bij een amerikaanse webshop).
Ik heb eerste de stempel gestempeld en gemaskerd. Daarna de achtergrond gekleurd met distress inkt en er allelei stempels op gestempeld uit stempelsetjes van Marianne design.Voor het stempelen van de achtergrond een paar kleuren archival inkt gebruikt. 
Na het verwijderen van de maskertape het meisje nog een beetje van antique linen gekleurd, anders was ze wel heel erg bleek.

Voor de afwerking nog wat tape erop geplakt. Ik was nog niet zo van het papiertape, maar .......ik had een aantal rolletjes op de KreaDoe gekocht en het is wel erg leuk om mee te werken.

Dit was mijn kaartje voor vandaag. Iedereen weer een fijne week en tot blogze.
Groetjes Fieneke

13 opmerkingen:

  1. schitterend weer en idd een erg leuke stempel is dit..knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Fieneke !!! Ik was eerst ook niet zo van die papier-tape, maar inmiddels ben ik ook helemaal om.:-) Weer een verslaving erbij !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf kaartje, mooie achtergrond en wat een leuke stempel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow een prachtige kaart! leuke stempel inderdaad en dat tape is erg leuk om mee te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi resultaat Fieneke...leuke achtergrond in lekkere kleuren...je mooie nieuwe stempel past er super bij...en de tape is top verwerkt zo!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier heb ik maar een woord voor SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het echt een heel erg leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind zulk soort kaartjes altijd zo mooi! Zou ze zelf ook wel willen maken, maar op de één of andere manier komt het daar nooit van. Gaaf zeg, dat je de stempels van Tim Holtz gewonnen hebt. Das nog eens leuk 'winkelen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gedaan Fieneke, en inderdaad een prachtige stempel van Tim Holtz! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi Fieneke! Het is net of er een lichtje op schijnt. Goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een originele kaart, echt supermooi!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke