Pagina's

woensdag 9 november 2011

Mode

Mijn vorige berichtje was al weer even geleden. Vorige week donderdag, met mijn moeder, een dagje naar de Kreadoe geweest. Daar heb ik een leuke workshop gedaan, en natuurlijk ook weer erg leuke dingen gekocht. Daarna zijn wij  met ons gezinnetje een weekend met mijn ouders, tante, broer, schoonzus en nichtjes naar een huisje geweest. Dat was erg gezellig. Ik had wel mijn knutselspullen meegenomen, omdat ik het ook erg leuk vond om met mijn nieuwe spulletjes aan de slag te gaan. Net een klein kind die graag met haar nieuwe speelgoed wil gaan spelen.... :)
Daar heb ik ook deze labels gemaakt die ik in dit berichtje wil laten zien (dit keer geen kerstkaarten, al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik die ook nog heb gemaakt, maar die laat ik in mijn volgende berichtje wel weer zien).

Voor beide labels heb ik mijn nieuwe paspop stans van Tim Holtz gebruikt. Ik heb al zo lang getwijfeld of ik hem zou kopen en ben toch overstag gegaan.
Bij het bruine label heb ik de volgende dingen gebruikt:
     * vogelkooistans (Tim Holtz)
     * vlagstansje (doohickey Magnolia)
     * letterstans (Tim Holtz)
     * distressinkt (vintage photo, antique linen, walnut stain)
     * achtergrond stempel (Tim Holtz)
     * labelstans en labelstempel (Tim Holtz)
     * tekststempel (Nicole Verkooijen)
     * Kant en koort
De achtergrond heb ik "gepoetst" met distress, de achtergrond stempel (de "barstjes") heb ik er met bruine stempelinkt opgestempeld.


Voor het rode label heb ik papier gebruikt van Elines huis. Voor zowel de achtergrond als de rok. Het label is een stans van Tim Holtz. De tekst in het label is van Elines huis de andere tekst is een stempel van Nicolle Verkooijen. Verder nog een kantje en wat randjes met distress inkt (antique linen, vintage photo en walnut stain) bewerkt. Ik vind ze zelf wel leuk geworden, jullie? Nog even een detail plaatje....


Leuk dat je weer even op mijn blog langs kwam, tot een volgende keer!
Groetjes Fieneke

15 opmerkingen:

  1. wat een leuke tags heb je gemaakt en idd ik twijfel ook nog of ik die stans van de mode aan zou schaffen maar als ik dit zo zie....knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke spulletjes heb je gescoord Fieneke en het resultaat mag er wezen :0)
    heel mooi gemaakt!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden :-).
    Bij deze heb jij er ook weer een volger bij.

    Mooie tags. Ik vind die paspopjes ook erg leuk. Ben er nu ook mee bezig.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt super leuk zeg!
    En ja we blijven toch kleine kinderen in een snoepwinkel met al dat moois.
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie Fieneke.
    Echt Super leuk.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tags Fieneke, vooral die onderste met dat plooirokje vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kom via via op je blog terecht.... wat maak jij leuke dingen !! heb me maar meteen volger gemaakt, dus ik kom vast en zeker nog wel een kijkje nemen !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw prachtig gemaakt zeg! Ik heb die stansen ook nog en wil er binnenkort ook mee aan de slag. Ze zijn super gaaf he....

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Fieneke, ik heb 'm ook gekocht! Maar door alle toestanden nog niets mee gedaan,maar daar word nu aan gewerkt :) Je hebt er in ieder geval mooie tags mee gemaakt.Vind de bovenste de mooiste! Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze allebei superleuk zeg, geweldig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Fieneke, nou dat is zeker toevallig zeg dat wij dezelfde dingen hebben gedaan de afgelopen week ha ha ha! Jij bent dus wel toegekomen aan het freubelen op vakantie! En wat een mooi resultaat meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supergave tags!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Fieneke, wat een mooie tags heb je gemaakt, zelf ben ik ook groot fan van Magnolia en de Tim Holtz producten, je kunt je nu wel voorstellen hoe super ik je tags vind, de achtergrond vind ik ook heel erg mooi! Groetjes van Jolanda van jolliecards.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke