Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Een Tissue kadootje

Dit keer versierde Tissuedoos. Ik heb de doos eerst helemaal beplakt met muziekpapier (uit een muziekboek).
Langs de randen heb een kantje gemaakt met een Martha Steward pons. Uiteraard ook een aantal magnolia's. Ik heb deze ingekleurd met distress
Alle afbeeldingen zijn ingekleurd met Walnut stain, tattered rose, antique linen, fired brick en aged mahogany.

Verder heb ik veel bloemen erop verwerkt die ik gemaakt heb met een crealies stans. De bloemen heb ik ook gemaakt uit het muziekpapier. De blaadjes en swirls zijn gemaakt met een stans van Magnolia en nog een aantal takjes gemaakt met een creatable.
Verder heb ik alle randen en bloemen aangezet met distress vintage photo. Het kadootje is voor de verjaardag van een tante, die heel veel in huis rood heeft. Vandaar dat ik voor deze kleuren heb gekozen. Ik heb het kadootje inmiddels gegeven, vandaar dat ik het hier nu even kan laten zien.
Leuk dat jullie weer even op mijn blog zijn komen aanwaaien!
Groetjes en geniet van het mooie weer het komende weekend.

Fieneke

12 opmerkingen:

  1. In één woord PRACHTIG.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee zeg! Echt een juweeltje!
    Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is wel een heel mooi cadeau, ziet er super uit, leuk met het muziekpapier en het rood.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Prachtig!!!!
    Ik heb er ook nog 2 staan om te pimpen.....
    Heel mooi gedaan!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat een ontzettend leuk idee zo, ziet er hartstikke mooi uit!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig geheel, schitterende kleuren en super mooi ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw.......hij is gaaf geworden!!
    prachtige details en super ingekleurd.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk project!
    En....heel erg mooi gemaakt met prachtige detaills!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind hem súpergaaf Fieneke. Schítterende kleurencombinaties heb je gebruikt en natuurlijk mooi ingekleurd.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O kijk eens, wauw! Uit deze doos zou ik ook wel een tissues willen pakken :-) Prachtig gemaakt en versierd.
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Fieneke

    Haha niks zo veranderlijk als die jonge meiden.
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke