Pagina's

vrijdag 11 februari 2011

With all my love

Om te beginnen alle nieuwe volgers van de laatste weken, welkom op mijn blog. Erg leuk dat jullie af en toe mijn freubels komen bekijken.
Ook geïnspireerd door alle valentijnkaartjes heb ik ook de hartjes uit de kast gehaald.
Ik heb het grote en kleine hart gesneden met een mal van Nellie Snellen. Beide harten heb ik met crackle paint gekleurd (antique linen en worn lipstick) en de randen met distress inkt vintage photo gekleurd. Het papier wat ik heb gebruikt is van een nieuw paper block van Marianne design.
De Tilda is van de nieuwe collectie van 2011. Ik vind het echt een hele leuke stempel. En volgens mij meerdere magnolia fans want ik zie er inmiddels veel creaties mee verschijnen.
Ik het de stempel ingekleurd met distress inkt (antique linen, worn lipstick, spun sugar, walnut stain, tattered rose, fired brick).

Het kleine hartje heb ik nog versiert met een touwtje en een hartje.

De rest van de kaart nog versiert met bloemen, een tekststempel (ook van magnolia) en wat parels uit een pearl pen.
Ik ben zelf wel tevreden over het eindresultaat. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Fieneke

6 opmerkingen:

  1. Hoi Fieneke,
    Wat leuk dat hart met crackle paint!Leuke details.En wat heb je mooi ingekleurd!!!
    Zag net je bbtje en dat je wat gepost had,dus moest ik even bij je kijken hoor.Jij ook een fijn weekend.Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    prachtig kaartje zeg!!!

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal super, je harten zijn zo mooi bewerkt met crackle paint, ik ga ook maar eens een potje kopen.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Nou ik vind hem PRACHTIG hoor!!!!
    Heel leuk gedaan met het hartje en het touw.
    Ook kleur je heel erg mooi zeg!
    Deze stempel is ook mijn favoriet!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Fieneke,
    Ik ga jou een Award geven!Op mijn blog kun je lezen wat je moet doen.
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart!!!
    Het crackle paint hart is erg mooi!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke