Pagina's

maandag 16 mei 2016

CZC 2016


Het is weer bijna juni....de start van de Craftorij zomer challenge (CZC). Vanaf 1 juni komt daar iedere dag een uitdaging. De bedoeling is dat je deze uitdaging uitwerkt op een correspondentieadres. Deze week is er een opwarmertje gepost....je favoriete kleur. Dit is mijn uitwerking.
Vorig jaar heb ik ook meegedaan...61 dagen lang. Uiteindelijk hingen er 61 kaartjes aan de muur. Zie hieronder.


Erg leuk om te doen. Mocht dit je ook leuk lijken...kijk eens op Facebook. Je hoeft natuurlijk niet iedere dag mee te doen.



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, jouw kaartje ziet er kleurig uit. Wat een geinige stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, 61 dagen achter elkaar elke dag een kaart maken, das pas een uitdaging! Het resultaat van vorig jaar ziet er heel gaaf uit. En het opwarmertje voor dit jaar vind ik ook prachtig. Mooie favoriete kleur heb jij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee... ik doe al mee met een challenge, een 365+1 (schrikkeljaar) challenge: elke dag van dit jaar een kaartje van 10 x 10 cm maken, samen met nog zo'n 60 anderen. Sommige werken op 10 x 20. Als het goed is gaan we begin 2017 een leeg zwembad vol"tegelen" met allemaal kleine kunstwerkjes... (vandaar de maatjes die komen overeen met de tegeltjes) Groetjes van Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi bloglezer,
Ik vind het erg leuk dat je op mijn blog langs komt en een reactie achter wilt laten. Ik lees ze altijd met veel plezier!
Liefs Fieneke